In calitate de angajator aveti obligatia legala ca inainte de inceperea oricarei activitati sa obtineti autorizatia de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca. Aceasta obligatie este valabila indiferent de locul unde se desfasoara activitatea: la sediul social, la unul din sediile secundare sau in afara acestora.
Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 de lei la 10.000 de lei nerespectarea obligatiei legale de a obtine autorizatia de functionare din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca, ininte de inceperea oricarei activitati, conform art. 39, alin. 2) din Legea nr. 319/2006.
Care sunt modalitatile de obtinere a autorizatiei de functionare din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca?
Exista doua modalitati distincte de obtinere a autorizatiei:

Portal Codul Muncii - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Noua lege a pensiilor Ghid practic

Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
1) Daca sunteti un angajator – persoana fizica, persoana juridica sau asociatie familiala – care are obligatia sa ceara inmatricularea in Registrul Comertului, va veti autoriza prin intermediul Biroului unic din cadrul Oficiului Registrului Comertului, in baza Legii 359/2004....
Cititi continuarea articolului pe CD-ul Ghid practic de protectia muncii.