Protectia muncii: De ce trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor?

incendiiprotectia munciiactivitatea de aparare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De acord cu dvs.! Activitatea de aparare impotriva incendiilor este consumatoare de resurse materiale si umane. Dar cred ca si dvs. veti fi de acord cu mine: consecintele unui incendiu pot fi devastatoare pentru institutia sau operatorul economic pe care il conduceti.
 
Daca va veti cunoaste obligatiile legale in domeniul apararii impotriva incendiilor si apoi veti lua si masurile necesare respectarii lor, veti reusi:
 
- sa asigurati securitatea salariatilor dvs., a utilizatorilor si a echipelor de interventie si sa evitati pierderile de vieti omenesti;
 
- sa va protejati proprietatea si sa asigurati continuitatea activitatii institutiei sau operatorului economic pe care il conduceti si
 
- sa protejati mediul inconjurator prin eliminarea efectelor unui incendiu asupra apei, aerului, faunei si florei.
 
Cu siguranta, costul implementarii masurilor legale de aparare impotriva incendiilor va fi cu mult mai mic decat valoarea pagubelor create de un incendiu, la care se adauga costurile cu refacerea proprietatii si mediului inconjurator si pierderile provocate de intreruperea activitatii economice {i, nu in ultimul rand, veti pre intampina efectele pe care le poate avea un incendiu asupra imaginii institutiei sau operatorului economic pe care il conduceti.
 
Autor: Florina Mohanu

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
incendiiprotectia munciiactivitatea de aparare

Data aparitiei: 10 Decembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Protectia muncii: De ce trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]