Cum trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri

protectia munciissmprotectia muncii birourissm birouririscurii protectia muncii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Prin spatii si constructii pentru birouri se intelege orice cladire destinata activitatilor de birou, inclusiv spatiile de depozitare si administrative aferente acestora. Spatiile si constructiile pentru birouri se clasifica, din punct de vedere constructiv, in:

constructii independente pentru birouri si spatii pentru birouri inglobate in alte constructii.

Spatiile si constructiile pentru birouri pot fi reprezentate:

- de proprietar,
- de conducatorul institutiei sau operatorului economic care isi desfasoara activitatea in aceste spatii,
- de persoana desemnata de proprietar sau de conducatorul institutiei sau operatorului economic, numita in continuare administrator, sau
- de persoana care le utilizeaza in baza unui contract, a unei conventii sau a unui act juridic similar incheiat in acest sens, denumita locatar.

Cine are obligatia de a organiza activitatea de aparare impotriva incendiilor

Obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri revin, potrivit legii:
- proprietarului,
- conducatorului institutiei sau operatorului economic sau
- administratorului, dupa caz.

In cazul spatiilor pentru birouri inglobate in alte constructii, obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor revin:

- proprietarului, conducatorului institutiei sau operatorului economic ori administratorului, pentru spatiile comune;
- locatarilor, pentru spatiile inchiriate, daca nu se prevede altfel prin contractul, conventia sau alt act juridic similar incheiat intre parti.


Autor: Floriana Mohanu



de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
protectia munciissmprotectia muncii birourissm birouririscurii protectia muncii

Data aparitiei: 18 August 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cum trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]