Prin spatii si constructii pentru birouri se intelege orice cladire destinata activitatilor de birou, inclusiv spatiile de depozitare si administrative aferente acestora. Spatiile si constructiile pentru birouri se clasifica, din punct de vedere constructiv, in:
constructii independente pentru birouri si spatii pentru birouri inglobate in alte constructii.
Spatiile si constructiile pentru birouri pot fi reprezentate:
- de proprietar,
- de conducatorul institutiei sau operatorului economic care isi desfasoara activitatea in aceste spatii,
- de persoana desemnata de proprietar sau de conducatorul institutiei sau operatorului economic, numita in continuare administrator, sau
Medicina muncii un aliat al angajatorului
Legis Plus Legislatia Muncii
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
- de persoana care le utilizeaza in baza unui contract, a unei conventii sau a unui act juridic similar incheiat in acest sens, denumita locatar.
Cine are obligatia de a organiza activitatea de aparare impotriva incendiilor
Obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri revin, potrivit legii:
- proprietarului,
- conducatorului institutiei sau operatorului economic sau
- administratorului, dupa caz.
In cazul spatiilor pentru birouri inglobate in alte constructii, obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor revin:
- proprietarului, conducatorului institutiei sau operatorului economic ori administratorului, pentru spatiile comune;
- locatarilor, pentru spatiile inchiriate, daca nu se prevede altfel prin contractul, conventia sau alt act juridic similar incheiat intre parti.
Autor: Floriana Mohanu