Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cum trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri

protectia munciissmprotectia muncii birourissm birouririscurii protectia muncii


Prin spatii si constructii pentru birouri se intelege orice cladire destinata activitatilor de birou, inclusiv spatiile de depozitare si administrative aferente acestora. Spatiile si constructiile pentru birouri se clasifica, din punct de vedere constructiv, in:

constructii independente pentru birouri si spatii pentru birouri inglobate in alte constructii.

Spatiile si constructiile pentru birouri pot fi reprezentate:

- de proprietar,
- de conducatorul institutiei sau operatorului economic care isi desfasoara activitatea in aceste spatii,
- de persoana desemnata de proprietar sau de conducatorul institutiei sau operatorului economic, numita in continuare administrator, sau
- de persoana care le utilizeaza in baza unui contract, a unei conventii sau a unui act juridic similar incheiat in acest sens, denumita locatar.

Cine are obligatia de a organiza activitatea de aparare impotriva incendiilor

Obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri revin, potrivit legii:
- proprietarului,
- conducatorului institutiei sau operatorului economic sau
- administratorului, dupa caz.

In cazul spatiilor pentru birouri inglobate in alte constructii, obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor revin:

- proprietarului, conducatorului institutiei sau operatorului economic ori administratorului, pentru spatiile comune;
- locatarilor, pentru spatiile inchiriate, daca nu se prevede altfel prin contractul, conventia sau alt act juridic similar incheiat intre parti.


Autor: Floriana Mohanu



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
protectia munciissmprotectia muncii birourissm birouririscurii protectia muncii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 18 August 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Cum trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Am Inteles Corect Legea Pensiei Aplicata Pentru Lucrul In Conditii Deosebite?Intrebare: Am lucrat din 23.10.1986 in conditii de lucru corespunzator grupei a II a de munca, respectiv in conditii deosebite, pana in prezent. Am deci o vechime de 32 ani si 3 luni. La 32 de ani lucrati in aceste conditii am 8 ani de stagiu de cotizare suplimentari . Stagiul de cotizare este deci la acest moment de 32+8=40 de ani. Pentru cei 32 de ani lucrati revine o scadere a varstei de pensionare de 7 ani si 6 luni. Conform acestui lucru pot iesi la pensie in aprilie anul acesta. Intrebare: Este cor
 

Raspuns: Stagiul complet de cotizare: 35 ani<br />Virsta de pensionare: 57 ani si 6 luni (Aprilie 2019)... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]