Cum trebuie organizata activitatea de aparare impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri

18 August 2014
18 August 2014
protectia munciissmprotectia muncii birourissm birouririscurii protectia muncii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Prin spatii si constructii pentru birouri se intelege orice cladire destinata activitatilor de birou, inclusiv spatiile de depozitare si administrative aferente acestora. Spatiile si constructiile pentru birouri se clasifica, din punct de vedere constructiv, in:

constructii independente pentru birouri si spatii pentru birouri inglobate in alte constructii.

Spatiile si constructiile pentru birouri pot fi reprezentate:

- de proprietar,
- de conducatorul institutiei sau operatorului economic care isi desfasoara activitatea in aceste spatii,
- de persoana desemnata de proprietar sau de conducatorul institutiei sau operatorului economic, numita in continuare administrator, sau
- de persoana care le utilizeaza in baza unui contract, a unei conventii sau a unui act juridic similar incheiat in acest sens, denumita locatar.

Cine are obligatia de a organiza activitatea de aparare impotriva incendiilor

Obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri revin, potrivit legii:
- proprietarului,
- conducatorului institutiei sau operatorului economic sau
- administratorului, dupa caz.

In cazul spatiilor pentru birouri inglobate in alte constructii, obligatiile pentru apararea impotriva incendiilor revin:

- proprietarului, conducatorului institutiei sau operatorului economic ori administratorului, pentru spatiile comune;
- locatarilor, pentru spatiile inchiriate, daca nu se prevede altfel prin contractul, conventia sau alt act juridic similar incheiat intre parti.


Autor: Floriana Mohanu


NOUTATI din Legislatie muncii

Diurna LEGALA. Ce s-a modificat in 2024?


Atentie, au intrat in vigoare 3 acte normative noi! Modificarile sunt majore!

Descoperiti care sunt cele mai frecvente greseli care apar la acordarea diurnei!

Eplicatii detaliate din lucrarea: Totul despre Diurna. Legislatia actualizata la zi. Cazuri practice explicate.

Vedeti AICI Cazuri practice explicate >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]