Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cu ce arme lupta un brand puternic in social media cand face angajari

social mediaPepsiCoplatforme de socializarejoburi

Companiile mari si-au dat seama inaintea tuturor ca fenomenul de social media nu poate sa aduca decat alte miliarde de dolari in conturile acestora. Platformele sociale au devenit astfel, intr-un timp foarte scurt, instrumente clare si extrem de eficiente de atragere a noilor clienti si de vanzari masive in perioade reduse.

Un exemplu cat se poate de pertinent in acest caz il reprezinta PepsiCo, o companie care a inteles si ca, dincolo de posibilitatea dezvoltarii afacerii pe termen lung, mediul online ofera si sansa de a gasi si de a apropia cei mai buni specialisti din domeniu.

Companiei nu i-a fost, asadar, greu sa devina prezenta pe toate retelele de socializare si de schimb de informatii, astfel incat a reusit sa demonstreze performanta pe care o poate realiza prin intermediul unor site-uri ca YouTube, Twitter sau LinkedIn.

In concret, PepsiCo se remarca printr-un management unitar in mediul online si a creat imediat un cont de Twitter dedicat celor care isi cauta un job. In plus, pe LinkedIn compania si-a realizat un tab de cariere. Nu a intarziat sa creeze nici varianta mobila de publicare a ofertelor de joburi, iar clipurile de pe YouTube au menirea de a apropia privitorii de cultura acestei organizatii.

Aceste instrumente sunt in permanenta utilizate la capacitate maxima, prezenta "companiei" fiind activa tot timpul. Nu lipsesc raspunsurile la intrebarile formulate de candidati, iar compania nu uita sa faca publice marturiile unor angajati, mai mult decat multumiti de ceea ce PepsiCo a adus in vietile lor.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
social mediaPepsiCoplatforme de socializarejoburi

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 15 Iulie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Cu ce arme lupta un brand puternic in social media cand face angajari Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Data La Care Pot Sa Ma Pensionez ?Intrebare: Data nasterii: 27.11.1960 Armata 9 luni Facultatea la zi 5 ani Angajat din 16.09.1985 Grupa II: 100% 3 ani,7 luni,14 zile 80% 10 luni 70% 1 an, 2 luni Grupa I: 100% 8 ani,10 luni 80% 2 luni
 

Raspuns: Va rog sa ma scuzati, am uitat inca o perioada de 11 luni cu 100%.<br />Multumesc... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple
Descarcati GRATUIT raportul special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]