Cu ce arme lupta un brand puternic in social media cand face angajari

social mediaPepsiCoplatforme de socializarejoburi
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Companiile mari si-au dat seama inaintea tuturor ca fenomenul de social media nu poate sa aduca decat alte miliarde de dolari in conturile acestora. Platformele sociale au devenit astfel, intr-un timp foarte scurt, instrumente clare si extrem de eficiente de atragere a noilor clienti si de vanzari masive in perioade reduse.

Un exemplu cat se poate de pertinent in acest caz il reprezinta PepsiCo, o companie care a inteles si ca, dincolo de posibilitatea dezvoltarii afacerii pe termen lung, mediul online ofera si sansa de a gasi si de a apropia cei mai buni specialisti din domeniu.

Companiei nu i-a fost, asadar, greu sa devina prezenta pe toate retelele de socializare si de schimb de informatii, astfel incat a reusit sa demonstreze performanta pe care o poate realiza prin intermediul unor site-uri ca YouTube, Twitter sau LinkedIn.

In concret, PepsiCo se remarca printr-un management unitar in mediul online si a creat imediat un cont de Twitter dedicat celor care isi cauta un job. In plus, pe LinkedIn compania si-a realizat un tab de cariere. Nu a intarziat sa creeze nici varianta mobila de publicare a ofertelor de joburi, iar clipurile de pe YouTube au menirea de a apropia privitorii de cultura acestei organizatii.

Aceste instrumente sunt in permanenta utilizate la capacitate maxima, prezenta "companiei" fiind activa tot timpul. Nu lipsesc raspunsurile la intrebarile formulate de candidati, iar compania nu uita sa faca publice marturiile unor angajati, mai mult decat multumiti de ceea ce PepsiCo a adus in vietile lor.

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
social mediaPepsiCoplatforme de socializarejoburi

Data aparitiei: 15 Iulie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cu ce arme lupta un brand puternic in social media cand face angajari Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]