Companiile mari si-au dat seama inaintea tuturor ca fenomenul de social media nu poate sa aduca decat alte miliarde de dolari in conturile acestora. Platformele sociale au devenit astfel, intr-un timp foarte scurt, instrumente clare si extrem de eficiente de atragere a noilor clienti si de vanzari masive in perioade reduse.
Un exemplu cat se poate de pertinent in acest caz il reprezinta PepsiCo, o companie care a inteles si ca, dincolo de posibilitatea dezvoltarii afacerii pe termen lung, mediul online ofera si sansa de a gasi si de a apropia cei mai buni specialisti din domeniu.
Companiei nu i-a fost, asadar, greu sa devina prezenta pe toate retelele de socializare si de schimb de informatii, astfel incat a reusit sa demonstreze performanta pe care o poate realiza prin intermediul unor site-uri ca YouTube, Twitter sau LinkedIn.
In concret, PepsiCo se remarca printr-un management unitar in mediul online si a creat imediat un cont de Twitter dedicat celor care isi cauta un job. In plus, pe LinkedIn compania si-a realizat un tab de cariere. Nu a intarziat sa creeze nici varianta mobila de publicare a ofertelor de joburi, iar clipurile de pe YouTube au menirea de a apropia privitorii de cultura acestei organizatii.
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Aceste instrumente sunt in permanenta utilizate la capacitate maxima, prezenta "companiei" fiind activa tot timpul. Nu lipsesc raspunsurile la intrebarile formulate de candidati, iar compania nu uita sa faca publice marturiile unor angajati, mai mult decat multumiti de ceea ce PepsiCo a adus in vietile lor.
ARTICOLE SIMILARE
Cum sa descoperi diamante - Workshop in Bucuresti, 27-29 martie 2015. Strategii si tehnici de selectie si intervievareObstacolul anului 2013 pentru tinerii care vor sa isi gaseasca un loc de muncaProiectul privind salariul minim prevede ca NU vor exista diminuari salariale"Dorinta de Craciun" - o noua campanie HOSPICE Casa SperanteiCompleteaza-ti corect CV-ul si atrage atentia angajatoruluiULTIMELE ARTICOLE
Aproape 74% dintre romani cred ca vor cheltui mai multi bani in a doua jumatate din 2024Indicatori de performanta (KPI). Ce inseamna, tipuri si exempleFormularul pentru ajutorul de incalzire nu e nouTrei cursuri pentru un CV impresionant8 sfaturi practice pentru a fi productiv si relaxat in telemunca. DA, se poate!