Companiile mari si-au dat seama inaintea tuturor ca fenomenul de social media nu poate sa aduca decat alte miliarde de dolari in conturile acestora. Platformele sociale au devenit astfel, intr-un timp foarte scurt, instrumente clare si extrem de eficiente de atragere a noilor clienti si de vanzari masive in perioade reduse.
Un exemplu cat se poate de pertinent in acest caz il reprezinta PepsiCo, o companie care a inteles si ca, dincolo de posibilitatea dezvoltarii afacerii pe termen lung, mediul online ofera si sansa de a gasi si de a apropia cei mai buni specialisti din domeniu.
Companiei nu i-a fost, asadar, greu sa devina prezenta pe toate retelele de socializare si de schimb de informatii, astfel incat a reusit sa demonstreze performanta pe care o poate realiza prin intermediul unor site-uri ca YouTube, Twitter sau LinkedIn.
In concret, PepsiCo se remarca printr-un management unitar in mediul online si a creat imediat un cont de Twitter dedicat celor care isi cauta un job. In plus, pe LinkedIn compania si-a realizat un tab de cariere. Nu a intarziat sa creeze nici varianta mobila de publicare a ofertelor de joburi, iar clipurile de pe YouTube au menirea de a apropia privitorii de cultura acestei organizatii.
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Aceste instrumente sunt in permanenta utilizate la capacitate maxima, prezenta "companiei" fiind activa tot timpul. Nu lipsesc raspunsurile la intrebarile formulate de candidati, iar compania nu uita sa faca publice marturiile unor angajati, mai mult decat multumiti de ceea ce PepsiCo a adus in vietile lor.
ARTICOLE SIMILARE
Influenta noua pe piata de recrutare: retelele de socializareAi sanse mai mari sa iti gasesti un job prin Google+?Cum ii ajuta Facebook pe angajatori sa gaseasca cei mai buni candidatiCu ce arme lupta un brand puternic in SOCIAL MEDIA cand face angajariCe inseamna sa fii angajat in SOCIAL MEDIAULTIMELE ARTICOLE
Aproape 74% dintre romani cred ca vor cheltui mai multi bani in a doua jumatate din 2024Proiectul privind salariul minim prevede ca NU vor exista diminuari salarialeIndicatori de performanta (KPI). Ce inseamna, tipuri si exempleFormularul pentru ajutorul de incalzire nu e nouTrei cursuri pentru un CV impresionant