Cererile de acord pentru finantare, insotite de documuntele justificative necesare in prima etapa de evaluare, se transmit prin posta sau servicii de curierat, cu solicitarea confirmarii de primire, sau se depun la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor, nr.17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic: ”Unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat instituite prin H.G. nr. 332/2014”.
Ministerul Finantelor Publice finalizeaza prima etapa de evaluare a cererilor de acord pentru finantare in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data inchiderii sesiunii de depunere si publica pe site rezultatul procesului de selectie.
Pentru intreprinderile selectate MFP finalizeaza a doua etapa de evaluare in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data la care intreaga documentatie este complete, conform prevederilor schemei de ajutor de stat.
Cererile de acord pentru finantare inregistrate in afara perioadei 12-23 iunie 2017 se restituie intreprinderilor, fara a fi considerate ulterior in procesul de analiza. Toate informatiile privind conditiile ce trebuie indeplinite in vederea obtinerii finantarii si modul de completare a documentelor necesare se regasesc la sectiunea Ajutor de stat – H.G. nr.332/2014 (H.G. nr.332/2014).
Diurna legala in Romania si in strainatate
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Sursa: Ministerul Finantelor Publice