Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Neconcordantele intre REVISAL si D 112 cauzeaza numeroase dificultati! Ce a anuntat Inspectia Muncii

revisal si d112neconcordante revisal si d112revisal 2019d 112 2019model declaratie 112 2019
Va reamintim ca neconcordante intre REVISAL si Declaratia 112 au fost sesizate de catre angajatori inca de acum o luna.

Atunci mai multe companii au primit in Spatiul privat virtual, in sectiunea de Mesaje, comunicari din partea ANAF prin care erau atentionate ca exista diferente intre numarul de salariati transmis in Revisal si cel declarat in formularul 112, desi datele transmise de firme autoritatilor erau in regula.

In data de 18 februarie 2019, pe site-ul ANAF, in sectiunea static a fost publicat modelul Declaratiei 122 pentru acest an.

Declaratia 112, asa cum a fost ea publicata in Monitorul Oficial poate fi vazuta AICI >>>


Ce avertizeaza Inspectia Muncii Harghita, cu privire la REVISAL si D 112, in anul 2019:

"Ca urmare a numeroaselor sesizari referitoare la neconcordantele intre informatiile privind REVISAL si informatiile privind declaratia D112 gestionate de catre ANAF, comunicate angajatorilor de catre ANAF prin intermediul serviciului SPV ( spatiu privat virtual), va facem cunoscute urmatoarele:
  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele marcate ca radiate, pentru angajator NU ESTE NECESARA nicio operatiune de corectare sau modificare de date in REVISAL! In lunile care urmeaza ANAF va lua in considerare aceste contracte radiate si listele se vor regla

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele mutate (prin transfer de intreprindere/schimbare loc de munca/schimbare gestiune de registru), pentru angajator NU ESTE NECESARA nicio operatiune de corectare sau modificare de date in REVISAL!

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele incetate/suspendate/detasate, pentru angajator VA FI NECESAR sa verifice elementele caracteristice starilor mentionate in privinta registrului: data incetarii contractului/data de inceput, data de sfarsit, data de incetare a detasarii/ suspendarii, sa le corecteze daca este cazul si sa efectueze transmiterea registrului corectat. In continuare ANAF va rafina procedura de identificare a neconcordantelor tn cazul contractelor incetate/suspendate/detasate, astfel incat situatiile corect transmise de catre angajator in cele doua sisteme sa nu genereze diferente.

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele dublate, pentru angajator se va elibera de catre ITM un extras registru, pe baza careia se va introduce in baza de date informatiile aferente contractului inregistrat in mod eronat, se va inceta contractul cu aceeasi data cu care a fost incheiata, dupa care se va radia. Si datele astfel corectate vor fi transmise.

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de ANGAJATORUL DUBLAT, situatia va fi inventariata, iar angajatorul va fi informat in legatura cu status-ulcererii sale - inventariata, pentru solutionare ULTERIOARA.


Situatiile sesizate si inventariate de catre ITM vor fi transmise INSPECTIEI MUNCII, unde vor fi tratate in timp, in ordinea prezentarii lor. ANAF va fi informat in legatura cu situatiile de angajatori dublati in sistemul REGES."


Sursa: Inspectia Muncii

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
revisal si d112neconcordante revisal si d112revisal 2019d 112 2019model declaratie 112 2019

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 26 Martie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Neconcordantele intre REVISAL si D 112 cauzeaza numeroase dificultati! Ce a anuntat Inspectia Muncii Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Somaj tehnic in aprilie si mai. Concediu medical in luna iunie. Baza de calculIntrebare: Avem o angajata care in perioada 01.04.2020- 15.05.2020 a fost in somaj tehnic. In luna 06.2020 a prezentat certificat medical. Cum se calculeaza baza de calcul pentru plata certificatului medical ? Iau in calcul venitul brut realizat in perioada somajului tehnic si nr. de zile de somaj tehnic?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Somaj tehnic vs concediu de odihnaIntrebare: In perioada 01.04.2020-31.05.2020, societatea noastra a suspendat contractele de munca (somaj tehnic) ale salariatilor.In contractual individual de munca sunt prevazute 21 de zile de concediu de odihna/anual. Pentru perioada suspendarii (somaj tehnic), care nu este perioada prestata, salariatii au dreptul la concediu de odihna? zilele cuvenite pentru anul 2020, se calculeaza : 21 zile/12 luni x 10 luni - lucrate?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]