Neconcordantele intre REVISAL si D 112 cauzeaza numeroase dificultati! Ce a anuntat Inspectia Muncii

revisal si d112neconcordante revisal si d112revisal 2019d 112 2019model declaratie 112 2019
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Va reamintim ca neconcordante intre REVISAL si Declaratia 112 au fost sesizate de catre angajatori inca de acum o luna.

Atunci mai multe companii au primit in Spatiul privat virtual, in sectiunea de Mesaje, comunicari din partea ANAF prin care erau atentionate ca exista diferente intre numarul de salariati transmis in Revisal si cel declarat in formularul 112, desi datele transmise de firme autoritatilor erau in regula.

In data de 18 februarie 2019, pe site-ul ANAF, in sectiunea static a fost publicat modelul Declaratiei 122 pentru acest an.

Declaratia 112, asa cum a fost ea publicata in Monitorul Oficial poate fi vazuta AICI >>>


Ce avertizeaza Inspectia Muncii Harghita, cu privire la REVISAL si D 112, in anul 2019:

"Ca urmare a numeroaselor sesizari referitoare la neconcordantele intre informatiile privind REVISAL si informatiile privind declaratia D112 gestionate de catre ANAF, comunicate angajatorilor de catre ANAF prin intermediul serviciului SPV ( spatiu privat virtual), va facem cunoscute urmatoarele:
  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele marcate ca radiate, pentru angajator NU ESTE NECESARA nicio operatiune de corectare sau modificare de date in REVISAL! In lunile care urmeaza ANAF va lua in considerare aceste contracte radiate si listele se vor regla

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele mutate (prin transfer de intreprindere/schimbare loc de munca/schimbare gestiune de registru), pentru angajator NU ESTE NECESARA nicio operatiune de corectare sau modificare de date in REVISAL!

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele incetate/suspendate/detasate, pentru angajator VA FI NECESAR sa verifice elementele caracteristice starilor mentionate in privinta registrului: data incetarii contractului/data de inceput, data de sfarsit, data de incetare a detasarii/ suspendarii, sa le corecteze daca este cazul si sa efectueze transmiterea registrului corectat. In continuare ANAF va rafina procedura de identificare a neconcordantelor tn cazul contractelor incetate/suspendate/detasate, astfel incat situatiile corect transmise de catre angajator in cele doua sisteme sa nu genereze diferente.

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele dublate, pentru angajator se va elibera de catre ITM un extras registru, pe baza careia se va introduce in baza de date informatiile aferente contractului inregistrat in mod eronat, se va inceta contractul cu aceeasi data cu care a fost incheiata, dupa care se va radia. Si datele astfel corectate vor fi transmise.

  •     in situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de ANGAJATORUL DUBLAT, situatia va fi inventariata, iar angajatorul va fi informat in legatura cu status-ulcererii sale - inventariata, pentru solutionare ULTERIOARA.


Situatiile sesizate si inventariate de catre ITM vor fi transmise INSPECTIEI MUNCII, unde vor fi tratate in timp, in ordinea prezentarii lor. ANAF va fi informat in legatura cu situatiile de angajatori dublati in sistemul REGES."


Sursa: Inspectia Muncii


de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
revisal si d112neconcordante revisal si d112revisal 2019d 112 2019model declaratie 112 2019

Data aparitiei: 26 Martie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Neconcordantele intre REVISAL si D 112 cauzeaza numeroase dificultati! Ce a anuntat Inspectia Muncii Nota: 4.88 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]