Veti putea obtine documente de la institutiile statului de pe mobil sau tableta

acecs spv aplicatii mobilespatiul privat virtual anafarhiva electronica mfp
Veti putea obtine documente de la institutiile statului de pe mobil sau tableta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ministerul Finantelor Publice a semnat in luna septembrie co-finantare europeana in suma de 43 milioane lei (9 milioane euro) pentru doua proiecte prin care va fi optimizat accesul la Spatiului privat virtual (SPV) de pe dispozitive mobile si se va optimiza arhiva pentru eliberarea documentelor institutiei prin intermediul portalului.
 
Potrivit ministerului, la inceputul anului 2021, va fi lansata licitatia pentru achizitia Serviciilor privind realizarea unei analize generale a sistemului informatic actual si definirea in detaliu a cerintelor aferente adoptarii noului cadru procedural si informational (infrastructura IT) in vederea dezvoltarii portalului ANAF pentru imbunatatirea interactiunii cetatenilor si mediului de afaceri.
 
Proiectul de crestere a capacitatii administrative a MFP si a institutiilor subordonate va avea ca scop optimizarea si simplificarea serviciilor legate de obligatiile fiscale si nefiscale si de plata taxelor in cadrul Spatiului Privat Virtual (SPV). Totodata, acesta va facilita obtinerea de servicii electronice extinse prin portalul ANAF, potrivit anuntului facut de MFP.
 
Portalul ANAF va fi adaptat la dispozitive de tip smartphone si la tableta si va dezvolta aplicatii pentru platformele Android si IOS prin care sunt accesibile serviciile furnizate prin SPV. De asemenea, vor fi introduse modalitati noi de autentificare in sistem prin dispozitive mobile iar serviciile publice vor fi disponibile non-stop si accesibile din orice loc, indiferent de tipul de dispozitiv folosit, PC/laptop sau dispozitive (telefoane, tablete) mobile. Noile servicii vor permite schimbul electronic de documente, completarea de formulare online, furnizarea de notificari automate si dovezi referitoare la manipularea datelor transmise.
 
Cel de-al doilea proiect, Cresterea capacitatii administrative a MFP si a institutiilor subordonate in vederea imbunatatirii interactiunii cetatenilor si mediului de afaceri pentru obtinerea de documente din arhiva institutiei, are in vedere optimizarea si simplificarea serviciului de eliberare a documentelor din arhiva institutiei prin intermediul portalului Spatiului privat virtual (SPV).
 
“Astfel, beneficiarii vor avea un acces facil si imediat catre servicii publice disponibile non-stop si din orice loc, independent de tipul de dispozitiv folosit, PC/laptop sau dispozitive (telefoane, tablete) mobile. Totodata, vor fi imbunatatite schimbul electronic de documente, completarea de formulare online, furnizarea de notificari automate si dovezi referitoare la manipularea datelor transmise”, se arata in comunicatul MFP.
 
Se considera ca noile optiuni vor ajuta la reducerea poverii administrative pentru contribuabili persoane fizice si juridice prin reducerea duratei de obtinere de catre beneficiari a documentelor solicitate de pana la 5-7 zile lucratoare de la solicitare si doua drumuri la ghiseu, la 1 zi lucratoare fara deplasare la ghiseu.
 

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
acecs spv aplicatii mobilespatiul privat virtual anafarhiva electronica mfp

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 30 Septembrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Veti putea obtine documente de la institutiile statului de pe mobil sau tableta Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare cetatean din India. ConditiiIntrebare: Care sunt documentele necesare pentru angajare muncitori din India? Sunt anumite proceduri care trebuie sa le parcurga angajatorul? care sunt institutiile statului care trebuie informate cu privire la noii angajati?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Munca suplimentara si munca in zilele de repaus saptamanal. Sporul de weekendIntrebare: Societatea are program de functionare de la 8 la 16. In weekend sunt persoane care lucreaza 4 sau 6 ore aleator (persoana x luna aceasta are doar 6 ore sambata , luna viitoare are 12 ore , luna 3 nu are ore suplimentare) . Orele respective sunt tratate ca si ore suplimentare si se achita conform Codului muncii. Pentru persoanele respective societatea trebuie sa acorde spor de weekend? Daca da, care este baza de aplicare pentru acest spor?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Controale ITM 2021! DOCUMENTELE verificate si SOLUTIILE specialistilor”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Descarcati GRATUIT raportul special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"
 

 


 
Atentie la pontaj si programul de lucru!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]