Veti putea obtine documente de la institutiile statului de pe mobil sau tableta

acecs spv aplicatii mobilespatiul privat virtual anafarhiva electronica mfp
Veti putea obtine documente de la institutiile statului de pe mobil sau tableta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ministerul Finantelor Publice a semnat in luna septembrie co-finantare europeana in suma de 43 milioane lei (9 milioane euro) pentru doua proiecte prin care va fi optimizat accesul la Spatiului privat virtual (SPV) de pe dispozitive mobile si se va optimiza arhiva pentru eliberarea documentelor institutiei prin intermediul portalului.
 
Potrivit ministerului, la inceputul anului 2021, va fi lansata licitatia pentru achizitia Serviciilor privind realizarea unei analize generale a sistemului informatic actual si definirea in detaliu a cerintelor aferente adoptarii noului cadru procedural si informational (infrastructura IT) in vederea dezvoltarii portalului ANAF pentru imbunatatirea interactiunii cetatenilor si mediului de afaceri.
 
Proiectul de crestere a capacitatii administrative a MFP si a institutiilor subordonate va avea ca scop optimizarea si simplificarea serviciilor legate de obligatiile fiscale si nefiscale si de plata taxelor in cadrul Spatiului Privat Virtual (SPV). Totodata, acesta va facilita obtinerea de servicii electronice extinse prin portalul ANAF, potrivit anuntului facut de MFP.
 
Portalul ANAF va fi adaptat la dispozitive de tip smartphone si la tableta si va dezvolta aplicatii pentru platformele Android si IOS prin care sunt accesibile serviciile furnizate prin SPV. De asemenea, vor fi introduse modalitati noi de autentificare in sistem prin dispozitive mobile iar serviciile publice vor fi disponibile non-stop si accesibile din orice loc, indiferent de tipul de dispozitiv folosit, PC/laptop sau dispozitive (telefoane, tablete) mobile. Noile servicii vor permite schimbul electronic de documente, completarea de formulare online, furnizarea de notificari automate si dovezi referitoare la manipularea datelor transmise.
 
Cel de-al doilea proiect, Cresterea capacitatii administrative a MFP si a institutiilor subordonate in vederea imbunatatirii interactiunii cetatenilor si mediului de afaceri pentru obtinerea de documente din arhiva institutiei, are in vedere optimizarea si simplificarea serviciului de eliberare a documentelor din arhiva institutiei prin intermediul portalului Spatiului privat virtual (SPV).
 
“Astfel, beneficiarii vor avea un acces facil si imediat catre servicii publice disponibile non-stop si din orice loc, independent de tipul de dispozitiv folosit, PC/laptop sau dispozitive (telefoane, tablete) mobile. Totodata, vor fi imbunatatite schimbul electronic de documente, completarea de formulare online, furnizarea de notificari automate si dovezi referitoare la manipularea datelor transmise”, se arata in comunicatul MFP.
 
Se considera ca noile optiuni vor ajuta la reducerea poverii administrative pentru contribuabili persoane fizice si juridice prin reducerea duratei de obtinere de catre beneficiari a documentelor solicitate de pana la 5-7 zile lucratoare de la solicitare si doua drumuri la ghiseu, la 1 zi lucratoare fara deplasare la ghiseu.
 

NOUTATI din Legislatie muncii

[Raluca Dimitriu] Webinar Probleme la incetarea CIM + modificari legislative


Legea nr. 360/2023 a adus noutati privind continuarea activitatii salariatilor pana la implinirea varstei de 70 de ani, iar Legea nr. 283/2022 a modificat substantial Codul muncii, introducand notiuni ca:

• zile libere platite pentru evenimente familiale deosebite;
• concediu de ingrijitor;
• absente de la locul de munca pentru situatii neprevazute.

Cum afecteaza aceste modificari legislative incetarea CIM?

Aflati raspunsul in cadrul Webinarului “Noi probleme practice privind incetarea CIM”.

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
acecs spv aplicatii mobilespatiul privat virtual anafarhiva electronica mfp

Data aparitiei: 30 Septembrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Veti putea obtine documente de la institutiile statului de pe mobil sau tableta Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]