7 moduri prin care angajatii isi impresioneaza superiorii

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
23 Noiembrie 2015
23 Noiembrie 2015
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
management de succesmanagementul resurselor umane
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Foarte putini oameni inteleg si simpatizeaza ideea de a-si impresiona superiorii, caz in care intelegem cat de multi angajati lucreaza alaturi de sefi controlori si mai putin de leaderi care inspira.

Managerul care controleaza, ordona si verifica este la polul opus fata de leaderul care inspira, ofera feedback pozitiv, incurajeaza si sprijina.

In mod clar, leaderii sunt cei pe care suntem dornici sa ii impresionam.

Iata cum reusesc angajatii sa isi impresioneze superiorii in mod eficient si corect:

Asculta ceea ce superiorii spun si inteleg strategia de mers
Foarte multi angajati aud insa nu asculta. Asa se face ca au mereu nevoie de indicatii pentru a-si realiza sarcinile. In principiu, daca nu asculta, nici nu inteleg logica activitatii lor profesionale, finalitatea proiectelor in care se implica.


Ofera solutii, nu delimiteaza simple probleme
Foarte putini angajati sunt indeajuns de constiinciosi astfel incat inainte de a-si prezenta problemele superiorilor sa isi faca temele pentru a veni si cu 2-3 potentiale solutii.


Nu ii cred pe cuvant doar pentru ca sunt superiori
Nu le procesa informatiile fara sa le verifici. Deviza "crede si nu cerceta" nu se aplica in cazul unui loc de munca eficient. Pentru ca raporturile de munca sa se desfasoare in mod optim, este nevoie sa pui la indoiala teoriile si ideile superiorilor tai.

Nu se intampla rar ca si acestia sa dea gres, sa esueze, sa aiba proiecte care sa se termine in mod nefast. Nu se intampla rar ca si acestia sa fie pe fuga, sa emita teorii pe care nu le pot sustine prin date si analize concrete. Si ei nevoie de ajutor, la fel ca orice alt profesionist care beneficiaza de sprijin si dubla-verificare din partea colegilor.

O greseala descoperita la timp poate schimba in mod dramatic finalitatea unui proiect in care se investesc sume financiare uriase, timp mult, munca unei echipe de profesionisti. Daca esti in stare sa le "cureti" munca de greseli si scapari, ai devenit un om deosebit de valoros pentru ei si pentru echipa ta.


Nu respecta directia de mers orbeste
Asta fac majoritatea angajatilor: respecta viziunea leaderului fara sa aduca imbunatatiri, fara sa evidentieze potentiale obstacole, fara sa aduca un plus de valoare unui plan deja conturat.

Daca ai de-a face cu un leader adevarat, va fi mai mult decat recunoscator pentru curajul de a cizela viziunea de mers, pentru dorinta de a face altceva decat munca de robot.


Nu sunt prinsi niciodata pe picior gresit
Nu transmite rapoarte pe care le-ai realizat in graba, texte scrise pe genunchi. Nu incalca termenele limita decat atunci cand poti oferi motive obiective pentru care nu ai putut livra rezultatele la timp. Nu iti folosi timpul de lucru pentru odihna sau distractie.

In functie de cateva miscari gresite, superiorii isi fac o anumita imagine mentala pe care o eticheteaza angajatilor.

O eticheta negativa se schimba foarte greu cu una pozitiva. Una pozitiva se schimba foarte usor cu una negativa. Oamenii tind sa tina minte mai mult experientele negative, greselile subordonatilor, proiectele paguboase, cifrele negative.


Sunt unici! Spune-ti parerea si nu iti fie teama sa te evidentiezi fata de restul echipei. Este foarte usor sa faci parte din echipa si sa nu iesi niciodata in evidenta, sa faci ce fac si restul, sa ai aceleasi opinii, idei si teorii. Mai greu este sa ai un punct de vedere diferit, o viziunea aparte, o teorie care ar putea sa darame opinia generala a echipei dar care ar putea sa salveze compania de la o mare greseala.


Stiu ca succesul trebuie sa ii gaseasca muncind
Inainte de a-si impresiona superiorii stiu ca trebuie sa se impresioneze pe ei insisi.
Competitia adevarata se da in noi insine, in functie de ceea ce facem raportat la ceea ce dorim sa realizam.

Esential este sa fim multumiti de activitatea noastra, sa ne dorim sa progresam, sa actionam in aceasta directie, sa avem obiective clare pe care sa le atingem.

La final, sa iti impresionezi superiorii ramane un mecanism care functioneaza la fel ca cel de a obtine profit din afacerea personala. Depune eforturile necesare, munceste cu pasiune iar rezultatele se vor vedea. Nu fugi dupa bani si nu fugi dupa aprecierea superiorilor. Concentreaza-te pe activitatea ta profesionala si rezultatele se vor vedea.



NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]