legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Acordarea tichetelor electronice: Optional sau obligatoriu?

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
18 Decembrie 2014
18 Decembrie 2014
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
tichete de masatichete de masa in format electronictichete de masa electronicebonuri de masa
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Va amintim faptul ca angajatorii au optiunea de a acorda tichete de masa in format electronic.

Aceste vor fi oferite sub forma unui portofel electronic alimentat de emitenti.

Conform unui proiect de act normativ,  angajatorii vor stabili impreuna cu reprezentantii sindicatelor sau ai salariatilor, prin contractele colective de munca, clauze privind acordarea alocatiei individuale de hrana sub forma tichetelor de masa, precum ?i forma suportului acestora, respectiv suport electronic ?i/sau hartie.

Nu uitati faptul ca daca se vor acorda tichete de masa in format electronic, angajatorii vor alimenta suportul electronic cu valoarea nominala aferenta tichetelor de masa, care va fi folosita exclusiv pentru achizitionarea de produse alimentare, fara a fi permisa efectuarea de operatiuni de retragere de numerar.

Atentie la faptul ca noile reglementari care vor fi introduse in proiectul de hotarare creeaza angajatilor posibilitatea de a utiliza mai flexibil tichetele de masa. in acest sens, vor fi eliminate prevederile care limiteaza utilizarea a maximum doua tichete de masa/zi, in concordanta cu modificarile aduse prin Legea nr.291/2013 pentru modificarea Legii nr.142/1998 privind acordarea tichetelor de masa.


Legea nr.291/2013 pentru modificarea Legii nr.142/1998 privind acordarea tichetelor de masa introduce posibilitatea ca angajatorii sa acorde salariatilor tichete de masa si in format electronic, nu doar pe suport hartie, asa cum este in prezent.

NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]