legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Regula de aur in delegarea sarcinilor in HR: Importanta criteriilor ce tin de abilitati

18 Martie 2014
18 Martie 2014
management hrmanagementul resurselor umaneghid hrcurs hr
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In domeniul managementul HR, un aspect esential de care tinem cont este eficienta cu care efectum delegarea sarcinilor si responsabilitatilor. O greseala comisa foarte des de manageri este neglijarea abilitatilor si competentelor angajatilor catre care delegam sarcinile necesar a fi indeplinite.

Consecintele delegarii fara a tine cont de abilitatile angajatilor nostri


- Vei introduce foarte repede in organizatie o stare de nesiguranta, confuzie si nemultumire.
- Vi se vor pune tot timpul in discutie deciziile si iti vei pierde autoritatea.
- Vei fi pus tot timpul in situatia de a nu sti foarte clar ce si cui ai delegat.
- Vei avea imaginea unui sef care nu stie sa conduca.
- Se va inregistra o scadere a nivelului performantelor angajatilor, pe fondul lipsei de motivare.
- Vei constata o mare fluctuatie de personal.

Solutii
1. Identifica calitatile, defectele si disponibilitatile fiecarui angajat.
2. Gaseste postul cel mai potrivit pentru fiecare angajat, conform capacitatilor si dorintelor sale.
3. Incearca sa definesti profilul psihologic al fiecarui angajat pentru a corela activitatile pe care i le delegi cu personalitatea sa.
4. Stabileste clar pentru fiecare angajat in parte care sunt responsabilitatile sale in firma si ce activitati in plus ar mai putea primi.
5. Respecta impartirea pe compartimente a firmei si numai in cazuri de exceptie deleaga activitati dintr-un compartiment intr-altul.
6. Controleaza periodic daca angajatii sunt multumiti de ceea ce fac si daca isi doresc sa faca si altceva.

Sursa: Ghidul Complet al Managerului HR


NOUTATI din Legislatia muncii

Retineti, Regulamentul intern chiar va ajuta!


Este actul prin care puteti spune clar ce vreti de la angajatii dvs., avand si garantia ca acestia vor respecta dorintele dvs. (ii obliga art. 39, alin. (2), lit. c) din Codul muncii)! Prin Regulamentul intern stabiliti:

  •   drepturile si obligatiile dvs. si ale salariatilor
  •   criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor
  •   procedurile de solutionare a cererilor si reclamatiilor salariatilor
  •   regulile privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul unitatii, etc.
Grabiti-va sa intrati in posesia exemplarului dumneavoastra >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati in 2025: Atentie la Regulamentul Intern si Contractul Colectiv de Munca"
Noutati in 2025: Atentie la Regulamentul Intern si Contractul Colectiv de Munca

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati in 2025: Atentie la Regulamentul Intern si Contractul Colectiv de Munca”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]