Lipsa claritatii in impunerea obiectivelor si perpetuarea activitatilor care nu aduc rezultate clare reprezinta doua dintre cele mai grave greseli de management HR.
Iata cateva sfaturi privind consecintele si solutiile pentru aceasta problema de care specialistii HR se lovesc adesea:
Consecinte
- Te vei pierde intr-o multime de activitati inutile care iti vor consuma cea mai mare parte a timpului.
- Vei descoperi in ultimul moment ca lipsesc elemente importante pentru desfasurarea activitatii firmei.
- Vei adopta solutii de conjunctura, vei improviza si nu vei respecta standardele de performanta hotarate.
- Vei impune in firma un ritm de lucru in salturi si o stare de permanenta miscare si agitatie fara un scop anume.
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
250 Modele Fise de Post
40 Modele de Regulament Intern
- Vei avea impresia ca lucrurile pot functiona si in acest fel, astfel incat nu vei face eforturi pentru a imbunatati situatia.
- Nu vei atinge niciodata nivelul de profesionalism dorit.
Solutii
Analizeaza foarte bine activitatea de baza a firmei dvs., obiectivele pe care doresti sa le atingi si conditiile efective de functionare.
Asigura-te ca esti la curent cu resursele de care dispune firma (financiare, materiale si umane).
Intocmeste o lista care sa cuprinda: resursele care iti lipsesc, durata utilitatii lor si termenul la care ai nevoie de ele.
Anticipeaza toate activitatile pe care trebuie sa le desfasoare firma pentru a-si atinge obiectivele si clarifica legaturile dintre aceste activitati.
Stabileste care sunt resursele necesare pentru fiecare activitate in parte si coreleaza-le cu resursele disponibile.
Concepe strategii si planuri de actiune pentru activitatile majore, stabileste responsabili pentru realizarea fiecarei activitati si controleaza permanent procesul de indeplinire a acestora.
Mai multe informatii puteti descoperi in Ghidul complet pentru managerul HR>>>