In practica instantelor judecatoresti, s-a constatat ca nu exista un punct de vedere unitar in aplicarea dispozitiilor art. 37 alin. (2) teza I din Ordonanta Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea si alte drepturi ale politistilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 353/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
Unele instante au respins cererile privind plata primelor de concediu alte instante, dimpotriva, au admis cererile, prin care s-a stabilit plata primelor de concediu retinand ca, desi acordarea dreptului a fost succesiv suspendat, aceasta nu echivaleaza cu stingerea dreptului, ci are ca efect numai imposibilitatea realizarii acestuia.
![Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta](https://www.rs.ro/dbimg/product/2012-manual-de-prim-.png)
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
![Orele suplimentare si munca in zi de repaus](https://www.rs.ro/dbimg/product/2945-orele-supliment.jpg)
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
![250 Modele Fise de Post](https://www.rs.ro/dbimg/product/3215-250-modele-fise.png)
250 Modele Fise de Post
Prima de concediu, respectiv o suma egala cu salariul de baza din luna anterioara plecarii in concediu, pe langa indemnizatia de concediu, se cuvine pentru perioada anilor 2004-2006, astfel cum a fost reglementata prin dispozitia legala mentionata.
(Decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie nr. XII din 5 februarie 2007 cu privire la aplicabilitatea dispozitiilor art. 37 alin. (2) teza I din Ordonanta Guvernului nr. 38/2003 privind salarizarea si alte drepturi ale politistilor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 353/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la acordarea primei de concediu de odihna, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 733 din 30 octombrie 2007)