Consultanta in afaceri | Manager
detalii aici

Cauti un loc de munca?


Stiati ca...
...... exista peste 40 de documente OBLIGATORII pe care inspectorii ITM le verifica atunci cand vor sa va amendeze cu orice pret >> Detalii aici <<
:: mai multe intrebari si raspunsuri

Revisal. Model decizie nominalizare persoana


Angajator .............................................................................................

Adresa ..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I ..................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................

DECIZIE DE NUMIRE PERSOANA PENTRU COMPLETAREA SI TRANSMITEREA REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENTA A SALARIATILOR
Nr. ......... din data ...........................

Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011, cu privire la desemnarea persoanelor pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor

In temeiul dispozitiilor art. 16 alin. (2) coroborat cu art. 34 si art. 40 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat; Directorul/ Presedintele1 ...................,

Decide:
Art. 1 – (1) Numeste pe D-na/D-l ............., avand functia de ..............., in cadrul serviciului ......., pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor.
(2) Masura dispusa prin prezenta decizie are caracter obligatoriu si face parte din sarcinile de serviciu.
Art. 2 – In drept, decizia se intemeiaza pe dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011 si art. 16 alin. (2), art. 34 si art.  40 si din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat.
Art. 3 – Decizia poate fi contestata la .....................2, in termen de 30 de zile de la data comunicarii.
Art.4. – Prezenta decizie si produce efecte de la data comunicarii.

REPREZENTANT LEGAL,
..................3

Note:
1 - Reprezentantul legal al angajatorului.
2 - Tribunalul in circumscriptia caruia domiciliaza reclamantul, de exemplu Tribunalul Municipiului Bucuresti – Sectia a VIII-a – Conflicte de Munca si Asigurari Sociale.
3 - Reprezentantul legal al angajatorului.
Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!


Data aparitiei: 15 Februarie 2012

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

Pontajul Trebuie Sa Reflecte Orele Reale Pe Zi,sau Doar Totalul Saptamanal/lunar

Intrebare: Intr-o institutie de stat, programul de lucru este intre 7.30-16.00 , deci 8.5 ore pe zi de luni pana joi , si 7.30-13.30, deci 6 ore vineri . Programul este afisat pe usa de la intrare. Pontajul in schimb n-i se impune sa-l completam cu 8 ore zilnic , pentru fiecare zi, ceea ce nu corespunde realitatii. Pontajul , prin care se face evidenta orelor de munca prestate-cf. Codului Muncii, Art. 119-, trebuie sa reflecte orele reale de munca pe zi, sau poate fi intocmit astfel incat sa "iasa" orele pe saptamana, luna ? Totodata, dacă evidenţa nu este conform realităţii, în contextul Legii 319/2006 Legea securitatii si sanatatii muncii , art. 30 , ce se consideră "timpul ..normal" : cel real, afişat pe uşă, sau cel în evidenţă ..?! Ce intampla de ex. daca intr-o zi de vineri, sfarsit de luna, dupa predarea pontajului in care apar pe ziua respectiva 8 ore pontate, un angajat la ora 14.00 sufera accident mergand spre casa? Se considera accident de munca sau nu?

Raspuns: In pontaj ar trebui sa apara orele lucrate in mod real, exact din considerentul mentionat de dvs la ... citeste tot raspunsul aici



ARTICOLE SIMILARE



ULTIMELE ARTICOLE



Trimite opinia ta comunitatii legislatiamuncii.ro








  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare



Comentarii articol
Postat de: ia*****
  HG500/2011 este in proportie majoritara , numai in favoarea angajatorului.Prin decizia de nominalizare, ar fi trebuit ca angajatorul sa-si asume riscul in cazul in care persoana sau persoanele care semneaza decizia, nu au competente, sau sa fie obligat sa asigure competentele necesare angajutului care semneaza decizia. In Codul muncii, inclusiv in HG 500/2011, ESTE STIPULATA OBLIGATIA ANGAJATORULUI DE A PARTICIPA LA FORMAREA PROFESIONALA A ANGAJATILOR, DAR NU EXISTA NICI O SANCTIUNE DACA NU-SI INDEPLINESTE OBLIGATIA, aceasta obligatie este facultativa sau obligatorie ?
Data adaugarii: 19-Feb-2012

Postat de: ia*****
  HG500/2011 este in proportie majoritara , numai in favoarea angajatorului.Prin decizia de nominalizare, ar fi trebuit ca angajatorul sa-si asume riscul in cazul in care persoana sau persoanele care semneaza decizia, nu au competente, sau sa fie obligat sa asigure competentele necesare angajutului care semneaza decizia. In Codul muncii, inclusiv in HG 500/2011, ESTE STIPULATA OBLIGATIA ANGAJATORULUI DE A PARTICIPA LA FORMAREA PROFESIONALA A ANGAJATILOR, DAR NU EXISTA NICI O SANCTIUNE DACA NU-SI INDEPLINESTE OBLIGATIA, aceasta obligatie este facultativa sau obligatorie ?
Data adaugarii: 19-Feb-2012