Consultanta in afaceri | Manager
detalii aici

Cauti un loc de munca?


Stiati ca...
...... exista peste 40 de documente OBLIGATORII pe care inspectorii ITM le verifica atunci cand vor sa va amendeze cu orice pret >> Detalii aici <<
:: mai multe intrebari si raspunsuri

Revisal. Model decizie nominalizare persoana


Angajator .............................................................................................

Adresa ..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I ..................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................

DECIZIE DE NUMIRE PERSOANA PENTRU COMPLETAREA SI TRANSMITEREA REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENTA A SALARIATILOR
Nr. ......... din data ...........................

Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011, cu privire la desemnarea persoanelor pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor

In temeiul dispozitiilor art. 16 alin. (2) coroborat cu art. 34 si art. 40 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat; Directorul/ Presedintele1 ...................,

Decide:
Art. 1 – (1) Numeste pe D-na/D-l ............., avand functia de ..............., in cadrul serviciului ......., pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor.
(2) Masura dispusa prin prezenta decizie are caracter obligatoriu si face parte din sarcinile de serviciu.
Art. 2 – In drept, decizia se intemeiaza pe dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011 si art. 16 alin. (2), art. 34 si art.  40 si din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat.
Art. 3 – Decizia poate fi contestata la .....................2, in termen de 30 de zile de la data comunicarii.
Art.4. – Prezenta decizie si produce efecte de la data comunicarii.

REPREZENTANT LEGAL,
..................3

Note:
1 - Reprezentantul legal al angajatorului.
2 - Tribunalul in circumscriptia caruia domiciliaza reclamantul, de exemplu Tribunalul Municipiului Bucuresti – Sectia a VIII-a – Conflicte de Munca si Asigurari Sociale.
3 - Reprezentantul legal al angajatorului.
Ti-a placut acest articol? Trimite-l si prietenilor tai!


Data aparitiei: -

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

Calcul Salariu Asistent Medical - Ambulanta

Intrebare: Buna ziua! Lucrez cu functia de "Asistent medical (ulterior principal) cu PL" incepand cu 08.09.2008 la un serviciu judetean de ambulanta (dupa ce anterior am lucrat la alta institutie de acelasi tip).La angajare salariul de baza lunar brut era de 1161 lei, plus spor de conditii deosebite (70%), spor preventie (11%), spor de tura (15%), spor vechime (5%). In decembrie 2009, cu un salariu brut de 1220 lei, sporurile se calculau la aceasta valoare (exemplu - spor conditii deosebite decembrie 2009=70%*1220=854 lei) Incepand cu aplicarea legii 330/2009, in anul 2010 salariul de baza lunar brut a devenit 1590 lei (inclusiv incluzand sporurile de vechime si preventie), aplicandu-se in continuare sporurile de conditii deosebite si de tura. Conform "Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 547/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea sporurilor la salariile de baza, in conformitate cu prevederile notei din anexa nr. II/2 la Legea-cadru nr. 330/2009" art.14 alin.3, sporurile in anul 2010 se calculau in baza salariului brut din luna decembrie 2009 - deci tot in baza valorii de 1220 lei. A urmat scaderea veniturilor cu 25% - pe care contabilii nostri au evidentiat-o FOARTE bine in fluturasi, facand calculul pe vechile valori si aplicand la valoarea bruta rezultata reducerea de 25%, astfel incat se putea urmari evolutia corecta a veniturilor, in chiuda scaderii de 25%. Incepand cu cresterea de 15% din 01.01.2011...nu mai inteleg nimic. Salariul brut ajunge la valoarea de 1372 lei (1590*75%*115%), ok. Dar cei 70% apar pe fluturas ca ...736 lei. Adica echivalentul unui salariu brut de 1052 lei! De unde pana unde...nu inteleg!!! Chiar si daca s-ar fi calculat la valoarea brutului din Decembrie 2010 (desi OMS 547/2010 preciza clar ca DOAR pt anul 2010 se face calculul in acest mod), aritmetica nu ne ajuta - 1590*75%=1193 lei, la care aplicand 70% rezulta 835 lei (spor conditii deosebite). In fine, anul acesta, la un salariu brut de 1592 lei, sporul de 70% are valoarea de 854 lei, iar cel de 15% valoarea de 183 lei - adica sunt calculate la un brut de...1220 lei. Ma puteti ajuta cu o clarificare - exista niste reglementari pe care nu le cunosc eu, sau au fost gresit calculate sporurile respective? Multumesc!

Raspuns: Multumesc mult pt raspuns! Atata timp cat in calcului venitului brut se adauga sporurile (cu valo... citeste tot raspunsul aici




Trimite opinia ta comunitatii legislatiamuncii.ro








  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare



Comentarii articol
Postat de: ia*****
  HG500/2011 este in proportie majoritara , numai in favoarea angajatorului.Prin decizia de nominalizare, ar fi trebuit ca angajatorul sa-si asume riscul in cazul in care persoana sau persoanele care semneaza decizia, nu au competente, sau sa fie obligat sa asigure competentele necesare angajutului care semneaza decizia. In Codul muncii, inclusiv in HG 500/2011, ESTE STIPULATA OBLIGATIA ANGAJATORULUI DE A PARTICIPA LA FORMAREA PROFESIONALA A ANGAJATILOR, DAR NU EXISTA NICI O SANCTIUNE DACA NU-SI INDEPLINESTE OBLIGATIA, aceasta obligatie este facultativa sau obligatorie ?
Data adaugarii: 19-Feb-2012

Postat de: ia*****
  HG500/2011 este in proportie majoritara , numai in favoarea angajatorului.Prin decizia de nominalizare, ar fi trebuit ca angajatorul sa-si asume riscul in cazul in care persoana sau persoanele care semneaza decizia, nu au competente, sau sa fie obligat sa asigure competentele necesare angajutului care semneaza decizia. In Codul muncii, inclusiv in HG 500/2011, ESTE STIPULATA OBLIGATIA ANGAJATORULUI DE A PARTICIPA LA FORMAREA PROFESIONALA A ANGAJATILOR, DAR NU EXISTA NICI O SANCTIUNE DACA NU-SI INDEPLINESTE OBLIGATIA, aceasta obligatie este facultativa sau obligatorie ?
Data adaugarii: 19-Feb-2012



Adauga acest articol in site-ul tau

ALTE ARTICOLE REFERITOARE LA inspectoratul teritorial de munca, registrul general de evidenta a salariatilor, codul muncii:







ULTIMELE ARTICOLE REFERITOARE LA inspectoratul teritorial de munca, registrul general de evidenta a salariatilor, codul muncii: