Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Revisal. Model decizie nominalizare persoana

inspectoratul teritorial de muncaregistrul general de evidenta a salariatilorcodul muncii

Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ...... sub nr. J.../...../.....
C.U.I ..................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................

DECIZIE DE NUMIRE PERSOANA PENTRU COMPLETAREA SI TRANSMITEREA REGISTRULUI GENERAL DE EVIDENTA A SALARIATILOR
Nr. ......... din data ...........................

Avand in vedere dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011, cu privire la desemnarea persoanelor pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor

In temeiul dispozitiilor art. 16 alin. (2) coroborat cu art. 34 si art. 40 din Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicat; Directorul/ Presedintele1 ...................,

Decide:
Art. 1 (1) Numeste pe D-na/D-l ............., avand functia de ..............., in cadrul serviciului ......., pentru completarea si transmiterea la inspectoratul teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor.

Ghid practic de salarizare
Ghid practic de salarizare

Vezi detalii aici

 Codul Muncii 2018
Codul Muncii 2018

Vezi detalii aici

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici




(2) Masura dispusa prin prezenta decizie are caracter obligatoriu si face parte din sarcinile de serviciu.
Art. 2 In drept, decizia se intemeiaza pe dispozitiile art. 2 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011 si art. 16 alin. (2), art. 34 si art.  40 si din Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicat.
Art. 3 Decizia poate fi contestata la .....................2, in termen de 30 de zile de la data comunicarii.
Art.4. Prezenta decizie si produce efecte de la data comunicarii.

REPREZENTANT LEGAL,
..................3

Note:
1 - Reprezentantul legal al angajatorului.
2 - Tribunalul in circumscriptia caruia domiciliaza reclamantul, de exemplu Tribunalul Municipiului Bucuresti Sectia a VIII-a Conflicte de Munca si Asigurari Sociale.
3 - Reprezentantul legal al angajatorului.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 15 Februarie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Revisal. Model decizie nominalizare persoana Nota: 4 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

Comentarii (2)


19-Feb-2012

HG500/2011 este in proportie majoritara , numai in favoarea angajatorului.Prin decizia de nominalizare, ar fi trebuit ca angajatorul sa-si asume riscul in cazul in care persoana sau persoanele care semneaza decizia, nu au competente, sau sa fie obligat sa asigure competentele necesare angajutului care semneaza decizia. In Codul muncii, inclusiv in HG 500/2011, ESTE STIPULATA OBLIGATIA ANGAJATORULUI DE A PARTICIPA LA FORMAREA PROFESIONALA A ANGAJATILOR, DAR NU EXISTA NICI O SANCTIUNE DACA NU-SI INDEPLINESTE OBLIGATIA, aceasta obligatie este facultativa sau obligatorie ?

19-Feb-2012

HG500/2011 este in proportie majoritara , numai in favoarea angajatorului.Prin decizia de nominalizare, ar fi trebuit ca angajatorul sa-si asume riscul in cazul in care persoana sau persoanele care semneaza decizia, nu au competente, sau sa fie obligat sa asigure competentele necesare angajutului care semneaza decizia. In Codul muncii, inclusiv in HG 500/2011, ESTE STIPULATA OBLIGATIA ANGAJATORULUI DE A PARTICIPA LA FORMAREA PROFESIONALA A ANGAJATILOR, DAR NU EXISTA NICI O SANCTIUNE DACA NU-SI INDEPLINESTE OBLIGATIA, aceasta obligatie este facultativa sau obligatorie ?

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Pot Iesi La Pensie Anticipata?Intrebare: Buna ziua.Sunt nascut in luna 17.10.1968 in municipiul Vulcan,judetul Hunedoara.Am lucrat in grupa 1 de munca in minerit in Valea Jiului din 05.03.1987 pana in 08.09.1997.In perioada 09.09.1997pana in data de 05.06.1998 am fost in somaj.Am lucrat din data de 03.11.1998 pana in data de 15.10.2009.Din data de 15.10.2009 pana in 21.10.2009 am fost in somaj.Acum lucrez din data de 21.10.2009.As dori sa stiu cand pot iesi la pensie anticipata fara penalizare si daca ma pot pensiona la 55 de ani,si
 

Raspuns: In situatia in care ati lucrat numai in minerit in conditii de grupa I a de munca si conditii specia... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

NEGOCIEREA SALARIILOR - ce este OBLIGATORIU si ce NU?

 
Descarca GRATUIT raportul special
(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul
 
"(OUG 82) Negocierea Salariilor - Sfaturi practice, Sanctiuni de evitat"

 

 


 
xx
(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?
Atentie la modificare prin OUG 82! Este OBLIGATORIE negocierea salariilor. Cititi sfaturile expertilor: Exemple concrete, Sanctiuni de evitat

Descarcati gratuit Raportul Special

"(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii