Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Securitatea in munca: sfaturi pentru oricine efectueaza o evaluare a riscurilor

securitatesfatuririscuri
Persoanele care efectueaza evaluari ale riscurilor la locul de munca ar trebui sa detina cunostinte si/sau informatii despre:

- pericolele si riscurile a caror existenta este deja confirmata si modul in care acestea se produc;

- materialele, echipamentele si tehnologia folosite la locul de munca;

- procedurile de lucru, organizarea si interactiunea lucratorilor cu materialele folosite;

- tipul, probabilitatea, frecventa si durata expunerii la pericole. In unele cazuri, aceasta poate presupune aplicarea unor tehnici de masurare moderne, aprobate;

- relatia dintre expunerea la un pericol si efectul acestuia;

- standardele si cerintele legale, care sunt relevante pentru riscurile existente la locul de munca;

- ce se considera bune practici in domenii in care nu exista standarde legale specifice.

Angajatorii trebuie sa se asigure ca cel care efectueaza evaluarea riscurilor, fie ca este un angajat sau un consultant extern, vorbeste cu angajatii sau cu alte persoane, cum ar fi contractantii care realizeaza efectiv munca.

In cazul in care angajatii din cadrul unor intreprinderi diferite lucreaza in acelasi loc de munca, este posibil ca evaluatorii sa trebuiasca sa impartaseasca informatii cu privire la riscurile si masurile privind securitatea si sanatatea, care se aplica pentru combaterea riscurilor respective. Angajatorul este cel care trebuie sa aranjeze aceasta facilitate.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
securitatesfatuririscuri

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 02 Octombrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Securitatea in munca: sfaturi pentru oricine efectueaza o evaluare a riscurilor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Data La Care Pot Sa Ma Pensionez ?Intrebare: Data nasterii: 27.11.1960 Armata 9 luni Facultatea la zi 5 ani Angajat din 16.09.1985 Grupa II: 100% 3 ani,7 luni,14 zile 80% 10 luni 70% 1 an, 2 luni Grupa I: 100% 8 ani,10 luni 80% 2 luni
 

Raspuns: Stagiul complet de cotizare: 35 ani<br />Virsta de pensionare: 60 ani (Noiembrie 2020<br /&... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]