Cititi mai jos oferte de munca specializate de la companii cu experienta in domeniu.
Daca sunteti interesati, va rugam sa trimiteti email la recrutare@rs.ro cu precizarea slujbei care va intereseaza si sa atasati CV-ul.
*******************************************************************************
Rentrop&Straton angajeaza Account Manager pentru liderul de pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, care ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, evaluare de personal si audit organizational, training.
Descrierea postului:
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
- intocmirea contractelor individuale de munca pentru noii angajati;
- intocmirea dosarelor de angajare precum si a fiselor de securitate si sanatate in munca si de PSI;
- instruirea salariatilor in domeniul SSM si PSI;
- inregistrarea datelor in REVISAL si transmiterea acestuia online;
- intocmirea deciziilor si a actelor aditionale, a adeverintelor de orice fel ;
- inregistrarea datelor angajatilor in sistemul informatic: date personale, de incadrare, schimbari in CIM;
- intocmirea pontajelor;
- comandarea si distribuirea tichetelor de masa;
- elaborarea rapoartelor pentru management referitoare la personalul societatii(zile de concediu aferente, ore suplimentare, salarizare, etc);
- reprezentarea firmei in relatiile cu ITM, AJOFM, CASA DE PENSII, ISU precum si in fata organelor de control atunci cand este cazul;
- efectuarea auditului social pentru firmele subcontractoare;
- intocmirea si verificarea punerii in aplicare a Regulamentului Intern., Contractului Colectiv de Munca, Fise Post, etc
- diverse activitati de secretariat.
Cerinte:
- atestat inspector resurse umane;
- atestat SSM si PSI;
- bun cunoscator al legislatiei muncii;
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu motivant;
- bonuri de masa.
*******************************************************************************
Rentrop&Straton angajeaza Inspector Resurse Umane pentru o o companie moderna, cu o experienta de peste 15 ani in furnizarea solutiilor de telecomunicatii. Compania si-a dezvoltat propria infrastructura de telecomunicatii pe suport de fibra optica si acopera cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixa si mobila, peste 200 orase din tara.
Descrierea postului
Asigurarea tuturor activitatilor legate de evidenta personalului si de salarizare in conformitate cu politicile firmei si cu legislatia in vigoare:
- recrutarea personalului in functie de cerintele societatii;
- intocmirea si asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca;
- gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
- calcularea lunara a drepturilor salariale ale angajatilor conform pontajelor, contractelor individuale de munca si legislatiei in vigoare;
- eliberarea de adeverinte la cererea salariatilor, in conformitate cu prevederile legale;
- intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare;
- intocmirea si transmiterea in termenele legale ale tuturor declaratiilor legate de calculul si evidenta salariilor (Registrul de evidenta a salariatilor, Declaratia 112, Fisele fiscale);
- distribuirea ticheteleor de masa si cadou pe baza de borderouri si intocmirea lunara a rapoartelor privind consumul si evidenta acestora;
- reprezinta firma in relatiile cu institutiile se stat: ITM, Administratia Financiara, Casa de Pensii.
Cerinte
- Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere;
- Buna cunoastere a pietei de munca din Romania, experienta in resurse umane, min.2 ani;
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Cunostinte avansate de operare PC: pachetul MS Office;
- Cunostinte de operare in programul WinMentor (prezinta avantaj);
- Atestat Inspector Resurse Umane;
- Persoana organizata, punctuala, receptiva, atentie sporita la detalii, cu spirit de echipa
*******************************************************************************
Rentrop&Straton angajeaza Referent HR pentru una dintre cele mai mari companii de retail din Europa cu o experienta pe piata romaneasca de peste 10 ani.
Descrierea postului
- Intocmeste si administreaza dosarele de personal ale angajatilor (intocmeste contracte individuale de munca, acte aditionale de modificare a CIM, decizii de incetare sau suspendare a CIM);
- Gestioneaza fisele de post;
- Completeaza si transmite REVISAL-ul;
- Participa la efectuarea calculului salarial;
- Implementeaza schimbarile legislative privind administrarea de personal si salarizare;
- Aplica politicile si procedurile de resurse umane stabilite de companie.
Cerinte
- Studii superioare finalizate;
- Experienta pe o pozitie similara, minim 3 ani;
- Experienta in salarizare;
- Excelente abilitati de comunicare, persoana responsabila, receptiva,atenta la detalii, organizata, cu initiativa, orientata spre rezultate, eficienta.
*******************************************************************************
Rentrop&Straton angajeaza Recruitment Specialist pentru cea mai mare companie de studii de piata independente full-service din Romania.
Descrierea postului
Selectie si recrutare personal:
- Compunerea si postarea anunturilor pe site-urile profesionale de recrutare
- Cautare in baza de date a profilui solicitat, cautare activa pe site-urile specifice, head hunting
- CV screening, phone screening
- Organizarea si sustinerea interviurilor de angajare
- Utilizarea de chestionare, teste psihologice si de aptitudini
- Evaluarea cunostintelor si aptitudinilor candidatilor si recomandarea pentru interviul final
- Realizarea de rapoarte cu privire la procesul de recrutare
Administrare de personal:
- Gestionarea dosarelor de personal
- Intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de desfacere
- Gestionarea concediilor medicale, intocmirea adeverintelor de salariat, evidenta concediilor de odihna, etc.
Dezvoltare organizationala:
- Organizarea si supervizarea sesiunilor anuale de evaluare a performantelor angajatilor
- Coordonarea si monitorizarea trainningurilor necesare
- Planificarea si participarea la diverse activitati specifice activitatii de HR (activitati de advertaising, targuri de joburi, etc.)
Cerinte
- Absolvent al unei facultati de profil (Psihologie, Sociologie, etc)
- Persoana capabila sa lucreze idependent dar si in echipa
- Abilitati de comunicare si interpersonale
- Experinta dovedita in recrutarea si selectia de personal de minim un an
- Bun utilizator al pachetului Microsoft Office (Word, Excel)
- Cunostinte bune de limba engleza; limba franceza, constituie avantaj.
Oferta (bonusuri, beneficii)
* Pachet salarial competitiv (bazat pe competenta si rezultate)
* Tichete de masa.
* Asigurare medicala privata.
* Mediu de lucru placut, dinamic si stimulativ.