Fisa de Evaluare: Tehnician Proiectant

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
20 Martie 2017
20 Martie 2017
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
fisa postului tehnician proiectantfisa de post tehniciantehnician proiectant
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Redam in randurile urmatoare un model orientativ al fisei de evaluare pentru pozitia de tehnician proiectant, conform Fisa-Postului.ro.

Vom stabili detalii privind criteriile de performanta, gradul de indeplinire al obiectivelor, reducerea factorilor de risc si nu numai.



Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale

Evaluare dupa perioada de proba    Evaluare semestriala   Evaluare anuala   Promovare  
 
Numele si prenumele persoanei evaluate:
 
Departament: Proiectare
Postul: Tehnician proiectant (cod COR 314302)
 
Nr. de Marca:
Nr. crt.
Obiective individuale
 
Criterii de performanta
 
PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine 
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator 
 
A.
Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale 
A.1.
Comunicare profesionala
A.1.1.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3.
Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu 
A.1.4.
Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu 
A.1.5.
Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. 
 Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.2.
Managementul calitatii
A.2.1.
Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii 
A.2.2.
Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.3.  
Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata 
A.3.1.
Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate 
A.3.2.
Utilizarea TIC in activitatea desfasurata
A.3.3.
Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC 
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.4.
Preluarea comenzilor
A.4.1.
Se asigura ca primeste corect de la client informatiile privind comenzile
A.4.2.
Noteaza correct comenzile
A.4.3.
Transmite correct comenzile
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.5.
Comunicarea interpersonala cu clientii
A.5.1.
Isi modeleaza limbajul verbal, pentru a fi cat mai apropiat de client
A.5.2.
Analizeaza informatiile primite si emite feedback corespunzator
A.5.3.
Rezolva situatiile neprevazute eficient si in mod diplomatic
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.6.
Gestioneaza procesul tehnic de proiectare
A.6.1.
Realizeaza evidenta portofoliului de proiecte, intocmeste si urmareste graficele 
A.6.2.
Realizeaza correct masuratorile
A.6.3.
Planurile sunt ȋntocmite conform cerintelor clientului
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.7.  
Asigura evidenta documentelor
A.7.1.
Redacteaza documente corect din punct de vedere legal si asigura accesul facil al celorlalti angajati interesati
A.7.2.
Redacteaza documente necesare, promovand societatea
A.7.3.
Prelucrarea informatica a dosarelor clienti si a potentialilor clienti
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
B.
Munca in echipa
B.1.
Adecveaza formele de comunicare in echipa activitatilor specifice si procedurilor interne, pentru transmiterea rapida si corecta a informatiilor.
B.2.
Comunica cu promptitudine si claritate propunerile de imbunatatire a activitatii in echipa.
B.3.
Identifica rolurile specifice muncii in echipa, in functie de sarcina specifica ce este realizata de echipa si de indicatiile sefului ierarhic.
B.4.
Se incadreaza in activitatile echipei, in normele de lucru si de timp, prin respectarea rolurilor specifice si a responsabilitatilor individuale ale membrilor echipei.
B.5.
Ofera prompt si corect informatii altor angajati, prin mijloace specifice.
B.6.
Participa impreuna cu membrii echipei la activitatile, manevrele si manipularile necesare pentru rezolvarea problemelor comune.
B.7.
Rezolva sarcinile proprii printr-un proces agreat si acceptat de toti membrii echipei.
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
C.
Respectarea procedurilor si regulilor SSM (Sanatate si Securitate in Munca), PSI (Prevenirea si Stingerea Incendilor) si SU (Situatii de urgenta)
C.1.
Aplica legislatia si reglementarile privind securitatea si sanatatea la locul de munca, prevenirea si stingerea incendiilor si situatiile de urgenta
 
Insusirea drepturilor si responsabilitatilor la locul de munca in functie de normele prevazute la instructajele, procedurile si regulile in materie de sanatatea si securitatea muncii, de prevenirea si stingerea incendiilor si cu privire la modul de comportare in cazul situatiilor de urgenta
Verificarea existentei si integritatii mijloacelor de protectie la locul de munca 
Raportarea situatiilor care pun in pericol securitatea individuala si colectiva
Supraveghrea aplicararii legislatiei privind securitatea si sanatatea la locul de munca si prevenirea si stingerea incendiilor
 
C.2.
Ia masuri pentru reducerea factorilor de risc 
 
 
Identificarea factorilor de risc  
Planificarea actiunilor de evitare a riscurilor legate de sanatatea si securitatea locului de munca
Coordonarea activitatilor in caz de accident
Raportarea prezentei factorilor de risc
Inlaturarea factorilor de risc
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
D.
Calitatea rezultatelor obtinute
D.1
Cunoaste si respecta instructiunile de lucru aplicabile
D.2
Colaboreaza eficient cu alte departamente pe probleme de calitate
D.3
Demonstreaza responsabilitatea calitatii in activitatea desfasurata
D.4
Trateaza corespunzator neconformitatile constatate in activitate
D.5
Cand intuieste o posibila problema de calitate, actioneaza prompt pentru evitarea aparitiei acesteia
D.6
Completeaza corespunzator documentele de calitate aplicabile
D.7
Dovedeste responsabilitate in gestionarea si arhivarea documentelor si inregistrarilor calitatii
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
E.
Disciplina in munca
E.1
Mentine in buna stare echipamentele din dotare
E.2
Isi anunta absenta motivata din timp si corect
E.3
Respecta programul de lucru
E.4
Utilizeaza in mod responsabil documentatia de lucru
E.5
Este onest cu colegii si superiorii
E.6
Este receptiv la un program de lucru flexibil
 
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)
 
TOTAL GENERAL: _________ puncte, procentaj: ____________ (din total maxim de 290 puncte posibile)
 
 
Grafic nr. 1 – Comparatie intre nivelul de performanta atins de angajat si nivelul maxim de performanta posibil, realizat pe obiective individuale * datele introduse la Nivel obtinut sunt pentru exemplificare
 
Legenda:
A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.2. Managementul calitatii
A.3. Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.4. Preluarea comenzilor
A.5. Comunicarea interpersonala cu clentii
A.6. Gestioneaza procesul tehnic de proiectare
A.7. Asigura redactarea documentelor
B Munca in echipa
C Respectarea procedurilor si regulilor SSM, PSI si SU
D Calitatea rezultatelor obtinute
E Disciplina in munca
 
* Pentru completarea diagramei se da dublu-click pe ea si se introduc datele corespondente (procentajele obtinute de angajat) in casutele aferente din foaia de date
 
Grafic nr. 2 – Comparatie intre nivelul de performanta atins de angajat si nivelul maxim de performanta posibil, realizat in baza punctajului total obtinut* datele introduse la Nivel obtinut sunt pentru exemplificare
 
 
* Pentru completarea diagramei se da dublu-click pe ea si se introduc datele corespondente (procentajele obtinute de angajat) in casutele aferente din foaia de date
 
CONCLUZII
Procentaj obtinut intre 90% si 100% - Exceptional in raport cu cerintele postului
Nivel rar de performanta.
Depaseste asteptarile, obiectivele si cerintele pentru postul respectiv.
Isi asuma responsabilitati suplimentare si demonstreaza rezultate exceptionale in indeplinirea lor.
Se detaseaza clar fata de alte persoane in pozitii similare si are initiative de imbunatatire a performantei in plus fata de cerinte.
Demonstreaza un echilibru exceptional intre rezultate si comportamentul profesional.
Colaborator extrem de valoros pentru activitatea companiei.
 
Procentaj obtinut intre 75% si 90% - Depaseste cerintele postului
Depaseste ocazional asteptarile, obiectivele si cerintele pentru postul respectiv.
Isi asuma responsabilitati suplimentare si demonstreaza rezultate peste medie in indeplinirea lor.
Demonstreaza un echilibru laudabil intre rezultate si comportamentul profesional.
Colaborator cu contributie puternica la activitatea companiei.
 
Procentaj obtinut intre 60% si 75% - Corespunde cerintelor postului
Atinge in mod constant asteptarile, obiectivele si cerintele postului.
Isi asuma responsabilitati suplimentare si demonstreaza rezultate medii in indeplinirea lor.
Are motivatia si abilitatile necesare pozitiei ocupate.
Depaseste asteptarile in unele domenii de responsabilitate.
Performanta generala este una in conformitate cu asteptarile.
Demonstreaza un echilibru bun intre rezultate si comportament profesional.
Colaborator cu constributie medie la activitatea companiei.
 
Procentaj obtinut intre 50% si 60% - De cele mai multe ori este sub cerintele postului
Performantele nu indeplinesc de cele mai multe ori asteptarile, obiectivele si cerintele postului respectiv.
Lipseste consecventa in obtinerea rezultatelor asteptate.
Demonstreaza un echilibru inconsecvent intre rezultate si comportamentul profesional.
Necesita documentarea unui plan de dezvoltare care sa produca rezultate imediate, consistente si consecvente in conformitate cu cerintele postului.
Poate fi subiectul unei retrogradari sau concedieri.
 
Procentaj obtinut sub 50% - Mult sub cerintele postului
Performanta este frecvent sub asteptarile, obiectivele si cerintele postului.
Demonstreaza un esec in mentinerea unui echilibru consecvent intre rezultate si comportamentul profesional.
Poate fi subiectul unei retrogradari sau concedieri.
 
Obiective stabilite pentru angajat:
 
Termen:
 
INTOCMIT
 
ANGAJAT
 
VERIFICAT
 
VIZAT
 
Coordonator direct
 
Management
 
Sef Resurse Umane
 
Data :
Semnatura:
Data :
Semnatura:
Data :
Semnatura:
Data :
 
Semnatura:
CONTESTAREA REZULTATELOR EVALUARII
Continutul contestatiei:
 
Semnatura persoanei evaluate:
 
PUNCTAJUL ACORDAT IN URMA CONTESTATIEI
Punctajul:
 
 
Semnatura Cordonatorului direct:
Data:
 
J. LUAREA LA CUNOSTINTA A REZULTATULUI CONTESTATIEI
Semnatura persoanei evaluate:
 
Data:


 
NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]