La acest capitol in regulamentul intern trebuie sa detaliati reguli referitoare la:
- aspect si tinuta;
- prezenta, punctualitate si modalitate de anuntarea absentelor;
- intrarea si iesirea din firma;
- modalitatea de a circula in spatiul apartinand firmei;
- confidentialitate;
- comportamentul in cazul conflictului de interese;
- intretinerea biroului (securitatea computerelor, securitatea biroului, receptia faxurilor, utilizarea telefonului, utilizarea copiatorului si a imprimantelor etc.);
- semnatura autorizata;
- biblioteca (daca exista);
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
- datele personale (utilizarea lor);
- droguri si substante ilegale, alcool, fumat;
- receptia corespondentei, mesajele;
- echipamentul si facilitatile oferite la locul de munca;
- masinile companiei, telefoanele mobile;
- modalitatea de adresare si comunicare in companie.
Este interzis ca angajatul sa se prezinte la serviciu sub influenta alcoolului, a drogurilor sau a medicamentelor luate fara prescriptie medicala.
De asemenea, in incinta societatii, este interzis accesul cu bauturi alcoolice si droguri.
Folosirea calculatoarelor si a soft-urilor firmei este permisa doar in interesul firmei. Nici unei persoane care nu este angajat al ... nu i se va permite sa le utilizeze. Aplicatiile si soft-urile care nu se incadreaza in cerintele standard nu vor fi instalate decat cu aprobarea departamentului IT.
De asemenea, jocurile si alte aplicatii neprofesionale nu vor putea fi instalate pe calculator. Fiecare angajat va folosi parole cunoscute numai de el. Acestea vor fi schimbate periodic. Pastrarea confidentialitatii informatiilor intra in responsabilitatea fiecarui angajat.
Pastrarea datelor din calculator se va face prin realizarea de back-up-uri periodice.