Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului pentru un director organizare evenimente

fisa de post director organizare evenimentefisa postului director organizare evenimentefisa postului director organizare evenimente 2018

Fisa de post pentru un director de departament organizare evenimente in 2018, conform PortalCodulMuncii.ro:


I.    Identificarea postului

1.    Numele si prenumele titularului: .....................................................

2.   Denumirea postului: Director de department organizare evenimente

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 143911

[În cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Organizare evenimente

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.     Nivelul postului: Conducere

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului general

[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Coordonarea activitatii de elaborare si implementare a strategiei de comunicare interna a firmei in conformitate cu strategia generala a acesteia.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    sa nu aiba antecedente penale
    sa fie apt din punct de vedere medical

3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

    este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
    este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

•    sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
•    sa asigure elaborarea strategiei si politicilor de comunicare interna a firmei
•    sa asigure implementarea strategiei de comunicare interna la nivelul tuturor departamentelor implicate in organizarea evenimentelor
•    sa realizeze si sa coordoneze periodic sondaje de opinie catre angajati
•    sa implementeze masuri corective pentru imbunatatirea organizarii evenimentelor
•    sa monitorizeze si sa coordoneze comunicarea interna pentru organizatorii evenimentelor
•    sa identifice nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia
•    sa mentina si sa transmita un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului
•    sa respecte obiectivele propuse in acord cu strategia companiei
•    sa faciliteze buna comunicare cu beneficiarii evenimentelor
•    sa coordoneze echipa din subordine, in vederea atingerii obiectivelor
•    sa stabileasca  conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
•    sa gestioneze acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
•    sa elaboreze continutul programelor evenimentelor organizate
•    sa urmareasca in permanenta ofertele firmelor concurente
•    sa intocmeasca deconturile personalului pentru evenimentele organizate
•    sa orienteze activitatile de organizare a evenimentelor
•    sa urmareasca buna desfasurare a programelor
•    sa informeze clientii despre coordonatele plecarii
•    sa monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
•    sa asigure circulatia informatiei
•    sa asigure rezolvarea problemelor aparute
•    sa evalueze impactul activitatii asupra obiectivelor propuse si asupra resurselor umane
•    sa executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei, in limitele respectarii temeiului legal
•    sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
•    sa respecte cu strictete regulile de securitate si sanatate in munca si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul
•    sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de securitate si sanatate in munca si masurile de aplicare a acestora
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Obligatii si Restrictii:

    nu executa nicio sarcina suplimentara legata de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
    asigura pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
    este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
    trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.

5. Conditiile de lucru ale postului

a.    Desfasurarea activitatii

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;

Acesta isi desfasoara activitatea la birou, pe teren

b.    Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
c.    Mijloace specifice de transmitere a informatiei
    - telefon mobil;

 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

d.    Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

•    Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


III.    Specificatiile postului

Nivelul de studii
Studii superioare

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini personale

-    incredere in sine
-    operativitate
-    atentie
-    viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism
-    diplomatie si tact in relatia cu distributia si cu echipajul de filmare
-    indemânare
-    ordine
-    rapiditate in reactii si judecata
-    concentrare
-    punctualitate
-    capacitate de sinteza si analiza
-    capacitatea de a invata
-    aptitudini tehnice
-    simt de organizare
-    atentie distributiva
-    capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
-    concizie in exprimare
-    capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
 -   asumarea responsabilitatii
-    capacitate de a vedea in spatiu
-    imaginatie
-    capacitate de adaptare la specificul unei situatii.

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
                S-D: ..................................................


Data ........................................................


Numele si semnatura titularului postului,       Numele si semnatura superiorului ierarhic,

................................................................     ......................................................................

APROBAT



Sursa: PortalCodulMuncii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de post director organizare evenimentefisa postului director organizare evenimentefisa postului director organizare evenimente 2018

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 19 Septembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului pentru un director organizare evenimente Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensia Anticipata Partial Oricente De PenalizareIntrebare: Va rog frumos as vrea sa stiu care sunt procentele de penalizare pentru pensia anticipata partial in 2018? Va multumesc.
 

Raspuns: Perioada de cotizare realizat... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru un director organizare evenimente

Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]