Lucrezi peste program? Cum sa pleci mai devreme

30 August 2011
30 August 2011
organzarea timpuluiproductivitateloc de muncatime management
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Specialistii in resurse umane dau vina pe orele suplimentare atunci cand vine vorba de rata scazuta de productivitate la locul de munca. S-ar parea ca cel mai afectati de acest fenomen sunt angajatii din transporturi, telecomunicatii si media, acestia fiind nevoiti sa preia mai multe sarcini si sa munceasca mult mai mult in aceeasi durata de timp.

Organizarea timpului devine astfel esentiala pentru acesti angajati care nu reusesc sa isi mai gestioneze orele de munca intr-un mod productiv. Exista insa multe studii in acest sens care ofera astazi strategii eficiente de impartire a timpului si a sarcinilor de lucru.

Astfel, o prima regula importanta se refera la refuzul de a accepta si alte sarcini din partea colegilor care iti adreseaza rugamintea de a prelua o parte din volumul de munca aferent unei zile. Pe scurt, lucrurile care nu sunt pe agenda de lucru si care nu fac parte din lista de prioritati ar trebui trecute cu vederea.

O organizare a sarcinilor si o lista cat se poate de clara reprezinta o metoda care elimina stresul adus de prea multe responsabilitati si de incarcarea inutila a memoriei. De asemenea, o alta tehnica de managementul timpului recomanda ca cei care au mult de munca sa lucreze cu termene limita astfel incat sa nu mai lase nimic sa intervina intre ei si finalizarea sarcinii de lucru.

In plus, casuta de mail de la serviciu se poate dovedi o adevarata durere de cap atunci cand nu este organizata. Stabilirea unor ore fixe de verificare a casutei de mail reprezinta o metoda foarte buna de a nu lasa sa se acumuleze e-mailurile necitite, prin alocarea catorva minute numai pentru aceasta activitate.
NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<

ARTICOLE SIMILARE

Lucrezi peste program? Cum sa pleci mai devreme

Mai multe articole despre time management

 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]