legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Sfaturi pentru oricine efectueaza o evaluare a riscurilor

09 Mai 2011
09 Mai 2011
riscurisanaatea si securitatea in muncacombaterea riscurilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Persoanele care efectueaza evaluari ale riscurilor la locul de munca ar trebui sa detina cunostinte si/sau informatii despre:

- pericolele si riscurile a caror existenta este deja confirmata si modul in care acestea se produc;

- materialele, echipamentele si tehnologia folosite la locul de munca;

- procedurile de lucru, organizarea si interactiunea lucratorilor cu materialele folosite;

- tipul, probabilitatea, frecventa si durata expunerii la pericole. In unele cazuri, aceasta poate presupune aplicarea unor tehnici de masurare moderne, aprobate;

- relatia dintre expunerea la un pericol si efectul acestuia;

- standardele si cerintele legale, care sunt relevante pentru riscurile existente la locul de munca;

- ce se considera bune practici in domenii in care nu exista standarde legale specifice.

Angajatorii trebuie sa se asigure ca cel care efectueaza evaluarea riscurilor, fie ca este un angajat sau un consultant extern, vorbeste cu angajatii sau cu alte persoane, cum ar fi contractantii care realizeaza efectiv munca.

In cazul in care angajatii din cadrul unor intreprinderi diferite lucreaza in acelasi loc de munca, este posibil ca evaluatorii sa trebuiasca sa impartaseasca informatii cu privire la riscurile si masurile privind securitatea si sanatatea, care se aplica pentru combaterea riscurilor respective. Angajatorul este cel care trebuie sa aranjeze aceasta facilitate.

NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
a
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]