1. Recompensarea
Motivarea financiara si nonfinanciara
Managerii isi doresc sa fie recompensati pentru eforturile lor de a obtine performante si in special pentru eforturile suplimentare pe care este nevoie sa le faca din cauza crizei economice.
Important din acest punct de vedere este sa le asigurati un nivel de salarizare corespunzator, dar si sa folositi mai intens modalitatile de motivarea nonfinanciara, precum recunoasterea performantelor si oferirea unor oportunitati de crestere profesionala.
2. Mentinerea unei balante eficiente intre viata profesionala si cea personala
Pentru a mentine acest echilibru, siguranta si stabilitatea financiara sunt esentiale. In absenta acestora nici un angajat nu poate obtine rezultate deosebite.
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
250 Modele Fise de Post
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
3. Dezvoltarea profesionala
Managerii performanti au o nevoie continua de invatare si dezvoltare, care poate fi satisfacuta prin oferirea permanenta a unor oportunitati de achizitionare a unor noi competente profesionale si/sau personale sau de imbunatatire a celor actuale.
Din acest punct de vedere este util sa instituiti in firma dvs. programe interne de consiliere, coaching si training la nivelul managerilor de linie, implicandu-i pe managerii de top in calitate de coacheri si de traineri interni.
In cazul in care identificati manageri afectati profund la nivel personal, va recomandam sa asociati masurile motivationale prezentate mai sus cu introducerea persoanelor in cauza in programe individuale de consiliere sau coaching.