In orice companie sau institutie arhivarea documentelor este obligatorie, asa cum precizeaza legislatia in vigoare, respectiv Legea Arhivelor Nationale nr.16/ 1996 (Anexa 6), cu modificarile si completarile ulterioare. Asadar, atunci cand discutam despre termenele de pastrare ale documentelor de personal, iata, pe scurt, ce prevede legislatia:
Si cum la baza managementului arhivei stau normele in vigoare iar respectarea acestora presupune investitii semnificative pentru organizatie, colaborarea cu o firma autorizata aduce avantaje multiple companiilor.
SDA – SERVICII DE DEPOZITARE SI ARHIVARE, companie cu 15 de ani de experienta in managementul profesional al arhivei, ofera la nivel national servicii de intocmire si eliberare a documentelor necesare realizarii dosarului de pensionare, un sprijin real pentru departamentul de resurse umane, concretizat in:
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Aflati totul despre arhivarea documentelor in noul GHID GRATUIT “Cum faci economii optimizand activitatea de arhivare?”