legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Contractele de munca incetate au trecut de 400.000

Isabela Alexe
Isabela Alexe
25 Mai 2020
25 Mai 2020
Isabela Alexe
Isabela Alexe
contracte de munca incetateministerul muncii contracte de muncacontracte suspendate
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ministerul Muncii actualizeaza constant datele cu privire la numarul de contracte de munca, astfel ca s-a ajuns deja la un numar de 403.459 de contracte de munca inregistrate ca incetate, potrivit datelor centralizate de Inspectia Muncii si publicate de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale.
 
Conform raportului, din  cele 403.459 contracte de munca inregistrate ca incetate, un numar de 71.603 sunt din categoria Comert cu amanuntul si repararea autovehiculelor si motocicletelor, 71.300 din Industria prelucratoare si 59.583 din Constructii.
 
De asemenea, se inregistrau 586.462 contracte de munca suspendate, aflate in evident Inspectiei Muncii. Dintre acestea, 150.225 sunt din Industria prelucratoare, 96.322 sunt din domeniul Comert cu amanuntul si repararea autovehiculelor si motocicletelor,iar 100.069 din domeniul Hoteluri si Restaurante.
 
Ministerul Muncii reaminteste, in cadrul aceluiasi raport, ca Guvernul Romaniei a decis sa sprijine salariatii angajatorilor aflati in somaj tehnic prin acoperirea integrala a fondurilor aferente.  Ministerul Muncii si Protectiei Sociale face acest demers pentru informarea corecta si completa a opiniei publice.
 
Astfel, angajatorii care au salariati prin Contracte Individuale de Munca (CIM) si pe care i-au inregistrat in REVISAL ca intrand in somaj tehnic se vor adresa agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca din judetul in care angajatorul are sediul social.
 
Celelalte persoane, care au alte forme de angajare (PFA, drepturi de autor etc.), se vor adresa agentiilor judetene pentru plati si inspectie sociala din judetul in care au inregistrat activitatea.
 
Intreaga comunicare intre solicitanti si institutiile vizate, respectiv solicitarile si depunerea documentelor, se face prin posta electronica.
 
NOUTATI din Legislatia muncii

Retineti, Regulamentul intern chiar va ajuta!


Este actul prin care puteti spune clar ce vreti de la angajatii dvs., avand si garantia ca acestia vor respecta dorintele dvs. (ii obliga art. 39, alin. (2), lit. c) din Codul muncii)! Prin Regulamentul intern stabiliti:

  •   drepturile si obligatiile dvs. si ale salariatilor
  •   criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor
  •   procedurile de solutionare a cererilor si reclamatiilor salariatilor
  •   regulile privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul unitatii, etc.
Grabiti-va sa intrati in posesia exemplarului dumneavoastra >>


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]