Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Sistemul de impozitare si facilitatile pentru forta de munca, dezbatute cu delegatia FMI

impozite imm-uriforta de muncainvestitii straine
Secretarul de stat in Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, Liviu Rogojinaru, si reprezentantii delegatiei de experti ai Fondului Monetar International (FMI) au avut pe masa dezbaterilor saptamana aceasta inclusiv sistemul de taxe si impozite pentru IMM-uri si pentru companiile care investesc in Romania, precum si facilitatile oferite de statul roman fortei de munca din diferite domenii.
 
Astfel, secretarul de stat a prezentat avantajele competitive ale Romaniei si a mentionat domeniile prioritare de dezvoltare pentru economie, printre care: IT&C, automotive, R&D, agricultura si constructiile.
 
De asemenea, potrivit Agerpres, Liviu Rogojinaru a subliniat ca in Romania se pot dezvolta sectoare competitive, atat prin atragerea de investitii straine, prin cresterea calitatii si productivitatii muncii, dar si prin masuri pentru debirocratizarea interactiunii companiilor cu statul. 
 
Un exemplu in acest sens il reprezinta inclusiv primirea delegatiei din Italia din care au facut parte George Claudiu Stanasel, vicepresedintele Consiliului Local Prato, Lorenzo Marchi, assessore pentru domeniul turismului si patrimoniului in cadrul Primariei din Prato si stefan Stanasel, presedintele Coordinamento Nazionale Cittadini Romeni in Italia (CNCRI),  potrivit unui comunicat oficial remis Bursa.ro.
 
Astfel, conform comunicatului, discutiile au pus accent pe dezvoltarea relatiilor economice intre regiunea Toscana si Romania, demnitarul MEEMA primind, din partea delegatiei italiene, o scrisoare referitoare la propunerea de infratire intre orasele Cluj Napoca si Prato, adresata primarului orasului Cluj Napoca, Emil Boc.
 
Lorenzo Marchi, assessore pentru domeniul turismului si patrimoniului in cadrul Primariei din Prato: "Suntem siguri ca proiectul se poate dezvolta pe mai multe planuri: turistic, economic, cultural, avand in vedere afinitatile existente intre cele doua tari si, in special, intre orasele Prato si Cluj. Acestea au foarte multe aspecte in comun in plan industrial si, in special, in domeniul industriei textile. Prin prezenta universitara foarte puternica, putem genera, de asemenea, colaborari si in domeniul educational".

 

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
impozite imm-uriforta de muncainvestitii straine

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 19 Februarie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Sistemul de impozitare si facilitatile pentru forta de munca, dezbatute cu delegatia FMI Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Modificarea elementelor CIM are loc prin acordul partilorIntrebare: In data de 31.03.2020 s-a organizat o sedinta cu toti angajatii in care s a hotarat de comun acord CU ANGAJATORUL ,tinand cont de situatia generata de COVID-19 ca incepand cu 01.04.2020 toti angajatii vor lucra 6 ore si vor fi platiti cu 75% din salariu. In aceasta situatie trebuiesc facute ACTE ADITIONALE pentru fiecare angajat in care scriem despre modificarea programului iar la salariu putem scrie ca salariul va fi CORESPUNZATOR PERIOADEI DE TIMP LUCRATA (ADICA 75%) sau trebuie sa scriem...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Voluntari situatii de urgenta. Obligatii angajatorIntrebare: Avand in vedere ca am primit de la mai multi angajati adeverinte, care atesta ca fac parte din Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta si sunt chemati de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Banat sa asigure permanenta pe raza teritoriului lor de domiciliu, care sunt obligatiile noastre in calitate de angajator fata de aceste persoane? In aceasta perioada angajatii societatii noastre, care fac parte din serviciul voluntar,beneficiaza de zile libere platite de noi? Isi pastreaza toate...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]