legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Un formular pe zi de la PortalFormulare.ro: Contract de confidentialitate

contract de confidentialitateclauza de confidentialitateart 17 codul munciiformulare legislatia muncii
Redactarea formularelor obligatorii aduce stres si va solicita mult timp? Pana acum lucrati mereu sub presiunea termenelor, dar a sosit momentul sa va simplificati munca. Este timpul sa spuneti STOP stresului cauzat de intomirea formularelor obligatorii!


Va oferim acces la PortalFormulare.ro, baza de date cu 900 de modele de formulare editabile.

Atentie! Astazi aveti ocazia sa TESTATI GRATUIT PortalFormulare.ro ...click aici pentru detalii >>



Contract de confidentialitate
incheiat astazi, ........................... intre



S.C. .........................., cu sediul/domiciliul in ......................................................................., str. ..................................................., nr. ......, sector/judet ...................................., inregistrata la Registrul Comertului/autoritatile administratiei publice din ...................... sub nr. J.../..../..., C.U.I. ............., telefon ........, reprezentata prin ......................, in calitate de angajator si

Dl (dna) .................................................., domiciliul (adresa completa) ............................... ............... .............................................., legitimat cu ............................................................,
CNP .............................................., in calitate de persoana selectata in vederea angajarii pe postul de..........................................

Art. 1. Dl (dna) se obliga sa pastreze confidentialitatea cu privire la informatiile ce i se vor furniza prealabil incheierii contractului de munca, prin informarea realizata potrivit art. 17 din Codul muncii, ca si pe parcursul interviului desfasurat la sediul angajatorului, privind urmatoarele domenii:

– drepturile banesti aferente postului;
– modalitatea de plata a salariului si periodicitatea acesteia;
– avantajele in natura aferente postului;
– riscurile specifice acestuia;
– durata concediului de odihna;
clauza de neconcurenta si orice alte clauze speciale.

Art. 2. Incalcarea obligatiei prevazute in art. 1 atrage plata de despagubiri catre angajator in valoare de ............ lei.

Art. 3. Obligatia prevazuta in art. 1 inceteaza:

– prin acordul expres al angajatorului;
– dupa expirarea unui termen de ....................;
la data la care informatiile respective au devenit publice pe alte cai.

Art. 4. Obligatia prevazuta in art. 1 nu inceteaza prin incheierea contractului individual de munca de catre candidat.

Prezentul contract s-a incheiat in 2 (doua) exemplare, cate unul pentru fiecare parte.


   
Angajator,                                      Candidat la ocuparea postului de ...........................,
...................................                                      ...................................................




de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contract de confidentialitateclauza de confidentialitateart 17 codul munciiformulare legislatia muncii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 18 Iunie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Un formular pe zi de la PortalFormulare.ro: Contract de confidentialitate Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Contract clauza de telemunca. Data de sfarsitIntrebare: Ne aflam in situatia in care o parte din angajatii companiei sunt nevoiti de situatia actuala legata de pandemia Covid 19 sa lucreze in regim de telemunca. In acest sens dorim incheierea unor acte aditionale cu clauza de telemunca. Va rugam sa ne comunicati urmatoarele: - este nevoie sa fie specificata si data de sfarsit a regimului de telemunca - prin estimare (necunoscandu-se aceasta informatie de la inceput) ? - daca in perioada estimata angajatii alterneaza perioade de telemunca cu perioade...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Sprijin financiar pentru telesariati. Valoarea achizitieiIntrebare: Am rugamintea sa-mi spuneti daca in situatia acordarii sumei de 2500 lei pentru fiecare salariat care a lucrat in perioada de urgenta minim 15 zile in telemunca, se pot achizitiona si produse de valoare mai mare. Nu este precizat in OUG nr. 132/2020 nimic legat de sumele totale de achizitie a bunurilor, motiv pentru care ma gandesc ca daca achizitionez un produs de valoare 4000 spre exemplu, sa nu mai fie eligibila decontarea sumei de 2500 lei de la buget. Cum vedeti aceasta situatie?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Fisele de Post ale angajatilor!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi"
Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 


 
Atentie la Fisele de Post ale angajatilor!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Fise de Post modificate de Pandemie - 12 modele actualizate la zi"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]