Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

La ce sunt atenti inspectorii SSM in cazul verificarii unei companii

inspector ssmnorme ssmsanatate in munca
Pentru a functiona in conditii legale, angajatorii sunt obligati sa indeplineasca anumite cerinte prevazute de lege, iar acestia trebuie sa se asigure ca firmele lor indeplinesc toate directivele europene referitoare la domeniul securitatii si sanatatii in munca.



Astfel, un agajator se poate intreba la ce acorda atentie inspectorii SSM in cadrul unei verificari si ce reglementari prevad cerintele Legii nr. 319/2006, Normele metodologice de aplicare ale Legii nr. 319/2006 aprobate prin HG nr.1425/2006.

Orice incalcare a prevederilor de mai sus pot avea un impact major asupra starii de securitate la locul de munca, acordandu-se amenzi in cazul nerespectarii lor.

Specialistii de la Portalssm.ro au ajuns la concluzia ca inspectorii SSM trebuie sa se asigura ca o firma beneficiaza de:

- existenta autorizatiei de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca/ amenda 5000-10.000 lei;

- organizarea activitatii de prevenire si protectie prin desemnarea unuia sau mai multor lucratori pentru a se ocupa  de activitatile de protectie si prevenire a riscurilor profesionale din unitate sau prin contractarea unor servicii externe/amenda 3.500-7.000 lei;

- elaborarea de instructiuni proprii de SSM/amenda 4.000-8.000 lei;
- efectuarea unei instruiri adecvate in domeniul securitatii si sanatatii pentru toti lucratorii, atat la angajare, cat si periodic, prin consemnare in fisa individuala de instruire/amenda 4.000-8.000 lei;
- efectuarea unei supravegheri medicale adecvate, la angajare si periodic, pentru toti lucratorii(fisa de aptitudine)/amenda 4.000-8.000 lei;


Acestea sunt doar cateva dintre cerintele legale pe care trebuie sa le indeplineasca o companie, iar in functie de activitatea desfasurata, se pot adauga si altele.


Mai multe detalii despre activitatea inspectorilor SSM poti citi pe PortalSSM



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
inspector ssmnorme ssmsanatate in munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 12 Octombrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


La ce sunt atenti inspectorii SSM in cazul verificarii unei companii Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Daca Demisionez Beneficiez De Somaj?Intrebare: Am fost angajat pe o perioada determinata si mi am dat demisia din motive medicale, nu faceam fata din cauze oftalmologice, intrebarea mea este de ce nu am dreptul la ajutor de somaj? Am fost sa depun dosarul la AJOFM Arad si mi s a spus ca daca mi am dat demisia nu pot beneficia de ajutorul de somaj...
 

Raspuns: Nu se beneficiaza de somaj in cazul incetarii CIM cu demisie, a fost vointa dvs sa incetati activita... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]