Aspectele esentiale pe care orice sef de departament trebuie sa le cunoasca!

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
06 Februarie 2015
06 Februarie 2015
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
sef de departamentghid sef de departamentmanagement HR
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sa fii sef de departament nu mai inseamna de mult timp sa dai ordine si sa iti controlezi oamenii. Inseamna sa ai o viziune clara, sa conduci prin puterea exemplului personal, sa conduci o echipa de oameni motivati, satisfacuti, asezati pe posturile perfecte!

Din pacate, sefii de departament din ziua de astazi nu dau atentie unor aspecte extrem de importante, lucru ce duce in mod natural la obtinerea de rezultate slabe in cadrul departamentului.


Greselile pe care le putem comite in postul de sef de departament sunt numeroase:

Suprasolicitati personalul, in ideea obtinerii unui maxim de profit cu minimum de resurse?

Adoptati un stil de conducere foarte autoritar?

Stabiliti sarcini suplimentare fara sa aveti o imagine realista asupra timpului si eforturilor necesare indeplinirii lor?

Iata mai sus doar 3 exemple de greseli care vor avea consecinte dezastruoase.


Aspecte esentiale pentru managerii de departament:

    Ce inseamna sa fiti un sef eficient
    Stiluri de conducere: alegeti-l pe cel potrivit
    7 tehnici de a va recompensa subordonati atunci cand nu le puteti da prime
    Cum creseti performanta
    Cum obtineti locuri de munca agreabile pentru salariati
    Disciplina: noi tehnici - denumirea generica a acestor tehnici, cu mentiunea ca vor gasi detaliile in
    Schimba modul de a actiona al echipei pe care o conduci!
    5 greseli ale sefilor, care le distrug Echipa:

                     1. Neintelegerea adevaratelor cauze ale lipsei de randament a subordonatilor, la un moment dat
                 2. Comunicarea defectuoasa
                 3. Ignorarea diferentelor dintre oameni (in loc sa le foloseasca pentru cresterea randamentului echipei. Asa
                      cum volanul e diferit de roata, dar impreuna misca masina, tot asa e si cu oamenii din subordine)
                 4. Neintelegerea raportului dintre autonomie si executare intocmai  
                 5. Evaluarea defectuoasa a performantelor

Detalii mai multe AICI >>>


NOUTATI din Legislatia muncii

Concedierea pentru inaptitudine. Etape procedurale. Greseli frecvente:


Participati in data de 15 noiembrie la webinarul specializat sustinut de expertul prof. univ. dr. Raluca Dimitriu!

Temele care vor fi abordate la webinar
- Cine poate contesta fisa de aptitudine?
- Ce facem cu salariatul declarat „apt conditionat”?
- Cum se poate executa preavizul de catre salariatul declarat „inapt”?
- Diferenta dintre inaptitudine si invaliditate
- Diferenta dintre inaptitudine si necorespundere profesionala
- Etape procedurale. Greseli frecvente
- Practica judecatoreasca

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]