legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

SSM: Actiuni ulterioare evaluarii riscurilor

06 Septembrie 2013
06 Septembrie 2013
SSMevaluarea riscurilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

1. Transpunerea masurilor corective stabilite pentru fiecare loc de munca evaluat, in planul de prevenire si protectie la nivelul intreprinderii.
 
Masurile corective care sunt cuprinse in plan se pot imparti in doua mari categorii:

- masuri organizatorice, care vizeaza in special evitarea producerii de erori umane atat la executant ( pozitii, metode de lucru, atitudini etc.) cat si in sarcina de munca (omisiuni, suprasolicitari etc.);

- masuri tehnice, care vizeaza in special echipamentele tehnice (in scopul asigurarii conditiilor minime de securitate), materialele utilizate (urmarind riscurile chimice, de incendiu sau de explozie) precum si conditiile legate de mediul de munca.

2. Aplicarea acestora in ordinea prioritatilor.

3. Monitorizarea si revizuirea masurilor de prevenire si protectie in vederea tinerii sub control a riscurilor.

4. Implementarea masurilor de tinere sub control a riscurilor.

5. Revizuirea evaluarii pentru a vedea daca masurile luate sunt cele corespunzatoare.

Revizuirea  periodica a evaluarii se realizeaza in functie de:

- Natura riscurilor;
- Gradul evolutiei probabile in desfasurarea activitatii;
- Incetarea valabilitatii evaluarii in cazul in care datele pe care se bazeaza nu mai sunt actuale;
- Masuri de prevenire si protectie necorespunzatoare sau insuficiente, constatare facuta dupa aparitia de noi informatii;
- Concluziile cercetarii unui accident de munca sau unui accident evitat in ultimul moment.

6. Inregistrarea evaluarii riscurilor.  Ea poate fi utilizata pentru:
a. Monitorizare dupa evaluare;
b. Dovada prezentata autoritatilor in control;
c. Distribuirea tuturor celor interesati;
d. Revizuiri, atunci cand se schimba conditiile de munca.  
NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
a
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]