PSI: Cine conduce actiunile de evacuare in situatii de urgenta

14 Februarie 2013
14 Februarie 2013
PSIactiuni de evacuaresituatii de urgenta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

La nivel national, in situatiile de trecere de la starea de normalitate la starea de alerta sau urgenta, conducerea actiunilor de evacuare se realizeaza de Comitetul National pentru Situatii de Urgenta.

In teritoriu, conducerea nemijlocita a actiunilor de evacuare se exercita de catre comitetele pentru situatii de urgenta judetene, locale sau al municipiului Bucuresti, corespunzator tipului de situatie de urgenta produsa.

Ministerele si celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale executa activitati de coordonare a evacuarii prin centrele operative proprii.

Institutiile din sistemul de aparare, ordine publica si siguranta nationala organizeaza si executa evacuarea personalului si a bunurilor materiale pe baza planurilor proprii, potrivit ordinelor si dispozitiilor specifice emise de conducatorii acestora.

Pentru conducerea actiunilor de evacuare se utilizeaza sistemul de transmisiuni al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta si sistemul de telecomunicatii
national/teritorial, dupa caz.

Care sunt atributiile institutiilor publice și operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta

Principalele atributii ale institutiilor publice si operatorilor economici in executarea evacuarii in situatii de urgenta sunt urmatoarele:

- intocmesc si actualizeaza planurile de evacuare a salariatilor si a bunurilor materiale;
- asigura instiintarea si alarmarea personalului;
- asigura punerea in aplicare, la ordin, a masurilor prevazute in planurile de evacuare;
- realizeaza masurile de asigurare a evacuarii: siguranta, paza si ordine, asigurare medicala, aprovizionare cu alimente de stricta necesitate etc.;
- instruiesc personalul cu privire la modul de actiune in caz de evacuare;
- intocmesc si inainteaza, prin inspectoratele pentru situatii de urgenta judetene sau al municipiului Bucuresti, cererile de suplimentare cu mijloace de transport, carburantilubrifianti, imobile, alimente si produse industriale de prima necesitate, spatii pentru depozitarea bunurilor, cazarea si aprovizionarea evacuatilor.

NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]