Avizele de protectie civila se emit pe baza urmatoarelor documente:
- cererea-tip – doua exemplare;
- certificatul de urbanism – doua exemplare in copie;
- planul de situatie si de incadrare in zona – doua exemplare in copie;
- planul de arhitectura al celui mai de jos nivel al constructiei si schema instalatiilor de filtroventilatie, pentru adaposturile cu capacitate mai mare de 50 de persoane, si a instalatiilor electrice
- planul sectiunii verticale a cladirii cu instalatiile de filtroventilatie din adapost, pentru adaposturile cu capacitate mai mare de 50 de persoane
– doua exemplare in copie;
- memoriul tehnic de specialitate – doua exemplare in copie;
- opisul cu documentele depuse – doua exemplare.
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Memoriul tehnic de specialitate va cuprinde urmatoarele tipuri de informatii:
- informatii generale despre adapost: necesarul de personal de adapostit; echiparea cu instalatii speciale, utilaje si tâmplarie, grupuri sanitare; descrierea acceselor, grosimilor peretilor si
planseelor, sistemul de armare, pardoselile, finisajele, racordurile; instalatiile de filtroventilatie, electrice, sanitare, de incalzire si
- informatii privind echiparea cu instalatii de filtroventilatie, pentru adaposturile de protectie civila cu capacitate de adapostire de peste 50 de persoane.
La emiterea avizelor de protectie civila se restituie solicitantului un exemplar din documentele depuse, vizate spre neschimbare, emitentul retinând câte un exemplar.
Documentele retinute de emitent se pastreaza de catre acesta pâna la emiterea autorizatiei de protectie civila.