Model decizie numire sef serviciu privat pentru situatii de urgenta. Ce prevederi trebuie respectate

sef serviciu privat pentru situatii de urgentanorme ssm situatii de urgentamodel decizie situatii de urgenta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In primul rand, va aducem la cunostinta ca seful serviciului trebuie desemnat dintre persoane care indeplinesc urmatoarele conditii:
  •  
  •     sa aiba avizul inspectoratului judetean competent;
  •     sa fie apt din punct de vedere medical si psihologic.


Seful serviciului voluntar si al serviciului privat are urmatoarele obligatii principale:
  •     intocmeste documentele de organizare si functionare a activitatii serviciului voluntar/serviciului privat;
  •     planifica si conduce activitatea de pregatire a personalului serviciului voluntar/serviciului privat;
  •     asigura respectarea prevederilor actelor normative specifice in vigoare;
  •     organizeaza activitatea de prevenire;
  •     verifica intretinerea autospecialelor, utilajelor si materialelor din dotare;
  •     conduce actiunile de interventie in limita competentelor stabilite;
  •     intocmeste rapoartele de interventie.


"Model decizie numire Sef Serviciu Privat pentru Situatii de Urgenta

DECIZIA nr. ……..
din …….…….……

Directorul General (Administrator, Director, Manager etc.)  domnul _________________ numit in baza ________________;
Avand in vedere prevederile:
art. 17 alin. (1) si (2), art. 32 alin. (3) din Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare,
art. 15 alin. (1) si (4) din Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, republicata, cu modificarile ulterioare,art. 1 alin. (2) si (4) din Ordonanta Guvernului nr. 88/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 363/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,
art. 38 alin. (2) din Anexa Ordinului nr. 96/2016 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta,



...citeste continuarea pe PortalSSM >>>


NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
sef serviciu privat pentru situatii de urgentanorme ssm situatii de urgentamodel decizie situatii de urgenta

Data aparitiei: 11 Septembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Model decizie numire sef serviciu privat pentru situatii de urgenta. Ce prevederi trebuie respectate Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]