Simpla disponibilizare a angajatilor nu rezolva problemele unei companii in situatii de criza!
In special pentru companiile mici, in aceasta perioada, cheia succesului o constituie formarea profesionala a angajatilor.
Cu cat angajatii sunt mai instruiti, cu atat sansele firmei dvs. de a trece cu bine criza sunt mai mari!
In actualul context, instruirea nu trebuie sa fie doar un simplu transfer de noi cunostinte. Este important ca angajatii dvs. sa-si dezvolte competente de interventie si actiune in situatii noi.
Principalele obiective pe care trebuie sa le aveti in vedere pentru trainingurile din firma dvs. sunt:
- dezvoltarea de abilitati;
- cultivarea creativitatii, si nu simpla imitare a tendintelor deja existente pe plan economic;
![Consilier Codul Muncii - Varianta Stick](https://www.rs.ro/dbimg/product/1519-consilier-codul.jpg)
Consilier Codul Muncii - Varianta Stick
![Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz](https://www.rs.ro/dbimg/product/3046-hartuirea-si-di.png)
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
![Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM](https://www.rs.ro/dbimg/product/3016-instruire-si-te.png)
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
- deschiderea catre nou, catre inedit, catre noi provocari;
- constientizarea schimbarii si adaptarea la schimbare.
Iata cateva dintre posibilele tematici ale trainingurilor pe care le puteti organiza:
- Managementul situatiilor de criza
- Creativitatea si flexibilitatea
- Schimbarea si adaptarea la schimbare in situatii generate de criza financiara.
Pentru specialistii din Departamentul Resurse Umane, in aceasta perioada sunt foarte utile trainingurile care se refera la:
- Imbogatirea postului si redistribuirea responsabilitatilor
- Comunicarea interna in situatii de criza
- Motivarea angajatilor in situatii de criza
- Indicatori si criterii de evaluare a performantelor.