Simpla disponibilizare a angajatilor nu rezolva problemele unei companii in situatii de criza!
In special pentru companiile mici, in aceasta perioada, cheia succesului o constituie formarea profesionala a angajatilor.
Cu cat angajatii sunt mai instruiti, cu atat sansele firmei dvs. de a trece cu bine criza sunt mai mari!
In actualul context, instruirea nu trebuie sa fie doar un simplu transfer de noi cunostinte. Este important ca angajatii dvs. sa-si dezvolte competente de interventie si actiune in situatii noi.
Principalele obiective pe care trebuie sa le aveti in vedere pentru trainingurile din firma dvs. sunt:
- dezvoltarea de abilitati;
- cultivarea creativitatii, si nu simpla imitare a tendintelor deja existente pe plan economic;
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
250 Modele Fise de Post
40 Modele de Regulament Intern
- deschiderea catre nou, catre inedit, catre noi provocari;
- constientizarea schimbarii si adaptarea la schimbare.
Iata cateva dintre posibilele tematici ale trainingurilor pe care le puteti organiza:
- Managementul situatiilor de criza
- Creativitatea si flexibilitatea
- Schimbarea si adaptarea la schimbare in situatii generate de criza financiara.
Pentru specialistii din Departamentul Resurse Umane, in aceasta perioada sunt foarte utile trainingurile care se refera la:
- Imbogatirea postului si redistribuirea responsabilitatilor
- Comunicarea interna in situatii de criza
- Motivarea angajatilor in situatii de criza
- Indicatori si criterii de evaluare a performantelor.