Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

SSM. Aspecte cu impact major in 2019-2020 si cum sa le gestionati corect!

domeniul ssm 2020norme ssm 2019stingerea incendiilorinstitutii publice isu

Vesti bune pentru angajatorii si specialistii care vor sa inteleaga mai bine legile din domeniul sanatatii si securitatii in munca (SSM), avand in vedere ca vor avea sansa de a interactiona cu experti.



Seminarul National de Sanatate si Securitate in Munca


Da, in data de 15 octombrie a.c. aveti ocazia sa intrati in contact cu 3 profesionisti de calibru, oameni cu o experienta impresionanta in domeniul SSM si care cunosc le perfectie atat subtilitatile legislatiei specifice, cat si modul cum functioneaza institutiile de autorizare sau cu atributii de control.


 Iata tematica abordata la Seminarul National de Sanatate si Securitate in Munca:


    Riscuri noi si emergente pe piata muncii

  •     Securitatea muncii - abordari practice pentru angajatori

    Protectia lucratorului temporar in domeniul SSM
  •     reglementare
  •     obligatiile agentului de munca temporara
  •     obligatiile utilizatorului

    Controlul in domeniul SSM
  •     tipuri de control
  •     documente verificate
  •     incalcari curente, detalii AICI >>>
  •     contraventii

    Securitatea la incendiu a cladirilor:
  •     elemente constructive
  •     limitarea izbucnirii si propagarii incendiului
  •     instalatii utilitare ale cladirilor
  •     instalatii de protectie impotriva incendiilor
  •     evacuare utilizatori si protectia fortelor de interventie

    Organizarea apararii impotriva incendiilor pe locul de munca
  •     stabilire responsabilitati
  •     exercitii de interventie: alarmare, evacuare, interventie


Ce aspecte verifica ISU in timpul unui control efectuat la agentii economici si la institutii?


Sunt 7 puncte importante aici, detalii in cadrul Conferintei >>>


Conferinta va fi axata pe situatii practice!


Conferinta va fi axata pe situatii concrete in care angajatorii si responsabilii SSM intampina mari dificultati si pe dezbaterea tuturor aspectelor semnificative (mai ales juridice) ale acestor situatii. Atragem atentia, este vorba nu despre chestiuni teoretice, ci despre probleme practice intalnite in activitatea de zi cu zi si care, cu siguranta, sunt si problemele dvs.!


Iata mai jos cateva exemple de astfel de intrebari:

Intrebarea 1

Cum se realizeaza casarea echipamentelor pentru stingerea incendiilor, in conformitate cu cerintele legale in vigoare? Trebuie sa existe un permis de scoatere din uz pentru hidranti, grup de pompare, alarma de incendiu etc.?


Totul despre Conferinta SSM aici >>>



de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
domeniul ssm 2020norme ssm 2019stingerea incendiilorinstitutii publice isu

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 09 Septembrie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


SSM. Aspecte cu impact major in 2019-2020 si cum sa le gestionati corect! Nota: 3.38 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Incetare CIM si incheiere CIM nou. RevisalIntrebare: Un angajat al societatii noastre ,nascut in anul 1955 martie 01 indeplineste cumulativ conditiile de varsta standard si stagiu minim de cotizare pentru pensionare. In anul 2020 01 martie este duminica, de la ce data incetam CIM? Cand raportam in REVISAL? In data de 28 februarie se poate complecta formularele si raporta in REVISAL cu data de incepere 01 martie? Mentionam ca angajatorul are in vedere de a incheia un nou CIM cu angajatul sus amintit.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Externalizare serviciu. Desfiintare post. DocumenteIntrebare: Care sunt pasii de urmat pentru incetarea unui contract de munca cu un salariat urmare desfiintarii postului. Serviciul urmeaza sa fie externalizat. Trebuie sa incheiem contract de prestari servicii cu acelasi fost salariat? Desfiinarea postului este determinata de interese economice- financiare, reducerea cheltuielilor si responsabilitatilor suplimentare in cazul unui contract de munca fata de un contract de prestari servicii. Va rog daca se poate sa-mi transmiteti si modele de documente de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Aflati totul despre modificarile din contractele part-time
in 2020!

Descarcati gratuit Raportul Special
"CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii"
CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Aflati totul despre modificarile din contractele part-time in 2020!
Descarcati gratuit Raportul Special

"CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]