Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Asigurarea calitatii in domeniul formarii PROFESIONALE a adultilor. Proiect aflat in dezbatere publica, la Ministerul Muncii

proiect calitate formare profesionalaformare profesionalaformarea profesionala a adultilor

Guvernul Romaniei supune dezbaterii publice un proiect de Hotarare pentru aprobarea Metodologiei de implementare a principiilor pentru asigurarea calitatii in domeniul formarii profesionale a adultilor.

Formarea profesionala a adultilor se adreseaza persoanelor care pot stabili raporturi de munca, in scopul dobandirii si imbunatatirii competentelor si aptitudinilor pentru a desfasura activitati in concordanta cu nevoile si dinamica pietei muncii.

 
Procesele de asigurare a calitatii in sistemul de formare profesionala a adultilor sunt:

a) evaluare interna;

b) evaluare externa;

c) autorizare;

d) monitorizare;

e) control.



ATENTIE!
 
Atributiile Ministerului Muncii si Justitiei Sociale si ale Ministerului Educatiei Nationale in domeniul asigurarii calitatii, conform domeniilor proprii de competenta, sunt urmatoarele:


a) stabileste obiective generale si specifice la nivel national pentru formarea profesionala a adultilor, in concordanta cu cele europene;

b) fixeaza tinte si indicatori specifici de monitorizare;

c) creeaza si participa la elaborarea cadrului national pentru asigurarea calitatii in formarea profesionala a adultilor, dupa caz;

d) stabileste mecanisme si proceduri de identificare a nevoilor de formare profesionala;

e) elaboreaza metodologiile de evaluare interna si externa a calitatii in formarea profesionala a adultilor;

f) exercita controlul periodic, anuntat sau inopinat, asupra modului in care se aplica legislatia in vigoare privind asigurarea calitatii formarii profesionale.


 

La nivelul Ministerului Muncii si Justitiei Sociale se infiinteaza Comisia Nationala pentru Asigurarea Calitatii si Control (CNACC).

CNACC este constituit din 11 membri. Va avea in componenta reprezentanti ai administratiei publice centrale, ai organizatiilor sindicale si patronale reprezentative la nivel national, precum si ai comitetelor sectoriale, ai furnizorilor autorizati si ai centrelor autorizate.


Poti consulta proiectul integral AICI.



de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
proiect calitate formare profesionalaformare profesionalaformarea profesionala a adultilor

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 13 Decembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Asigurarea calitatii in domeniul formarii PROFESIONALE a adultilor. Proiect aflat in dezbatere publica, la Ministerul Muncii Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare cetatean din Gambia. AvizeIntrebare: In ce conditii un angajator poate angaja un cetatean din Gambia care are permis de sedere temporara in Romania (ce avize se solicita inainte de angajare si cu ce salariu se poate angaja?)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Regulament intern. Modificare spor de weekend. RevisalIntrebare: Daca angajatii au trecut in contractul de munca un spor de weekend de 15% si se doreste modificarea lui se poate face printr-un act aditional la Regulamentul Intern prin care sa se aduca la cunostinta ca incepand cu data X se modifica procentul si sa semneze toti angajatii sau se poate doar prin act aditional individual, la contractul de munca? Acest spor trebuie trecut si in REVISAL?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]