Documentul care aseaza toate lucrurile in firma: ROF

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
08 Decembrie 2014
08 Decembrie 2014
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
regulament de organizareregulament internregulament de organizare a firmei
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Regulamentul de Organizare si Functionare reprezinta documentul care descrie atat modul cum este structurata firma dvs. – cu departamente, sectii, birouri, agentii, sucursale - cat si atributiile si competentele acestor subunitati, raporturile dintre ele, raporturile cu conducerea firmei, felul cum se iau si se aplica deciziile.

Regulamentul de Organizare si Functionare (ROF) este vital pentru stabilirea continutului fiselor de post si nu numai.

In mod concret, o firma cu un ROF bine gandit si realizat are toate sansele de succes. Fara un ROF bine pus la punct, nimic nu poate functiona ca la carte.

Va prezentam un ghid practic realizat de specialisti, cu un model gata realizat de ROF si cu explicatii de rigoare pentru toti cei responsabili cu realizarea, modificarea si actualizarea unui ROF de succes:


Introducere    

I.    De ce avem nevoie de Regulament de organizare si functionare?

II.    Distinctii fata de Regulamentul intern

III.    Continutul Regulamentului de organizare si functionare

1.    Denumirea si Forma juridica de infiintare
2.    Scurt istoric al organizatiei
3.    Misiunea si scopul organizatiei
4.    Obiectul de activitate
5.    Structura organizatorica
6.    Organigrama
6.1.    Utilitate
6.2.    Mituri si afirmatii inexacte
6.3.    Modele
6.4.    Rolul organigramei in litigiile de munca
a) Rolul organigramei in cazul concedierii pentru motive independente de persoana salariatului
b) Rolul organigramei in cazul concedierii colective
c) Transferul intreprinderii
d) Trecerea in alta munca
7.    Organele de conducere
7.1.    Determinarea functiilor de conducere
7.2.    Recrutarea personalului de conducere
7.3.    Retrogradarea
8.    Compartimentele de lucru
9.    Relatii organizatorice
10.    Atributii, sarcini, responsabilitati
10.1.    Departamentul Administrativ
10.2.    Departamentul Resurse umane
10.3.    Departamentul de Marketing
10.4.    Departamentul Aprovizionare

IV.    Greseli frecvente in elaborarea Regulamentului de organizare si functionare

V.    Modele din viata reala

1.    Regulamentul de organizare si functionare a S.C. „Standard” S.A.
2.    Regulamentul de organizare si functionare a S.C. „Casa de Compensare Bucuresti” S.A.



Detalii mai multe despre ROF AICI>>>>
NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]