Documentul care aseaza toate lucrurile in firma: ROF

regulament de organizareregulament internregulament de organizare a firmei
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Regulamentul de Organizare si Functionare reprezinta documentul care descrie atat modul cum este structurata firma dvs. – cu departamente, sectii, birouri, agentii, sucursale - cat si atributiile si competentele acestor subunitati, raporturile dintre ele, raporturile cu conducerea firmei, felul cum se iau si se aplica deciziile.

Regulamentul de Organizare si Functionare (ROF) este vital pentru stabilirea continutului fiselor de post si nu numai.

In mod concret, o firma cu un ROF bine gandit si realizat are toate sansele de succes. Fara un ROF bine pus la punct, nimic nu poate functiona ca la carte.

Va prezentam un ghid practic realizat de specialisti, cu un model gata realizat de ROF si cu explicatii de rigoare pentru toti cei responsabili cu realizarea, modificarea si actualizarea unui ROF de succes:


Introducere    

I.    De ce avem nevoie de Regulament de organizare si functionare?

II.    Distinctii fata de Regulamentul intern

III.    Continutul Regulamentului de organizare si functionare

1.    Denumirea si Forma juridica de infiintare
2.    Scurt istoric al organizatiei
3.    Misiunea si scopul organizatiei
4.    Obiectul de activitate
5.    Structura organizatorica
6.    Organigrama
6.1.    Utilitate
6.2.    Mituri si afirmatii inexacte
6.3.    Modele
6.4.    Rolul organigramei in litigiile de munca
a) Rolul organigramei in cazul concedierii pentru motive independente de persoana salariatului
b) Rolul organigramei in cazul concedierii colective
c) Transferul intreprinderii
d) Trecerea in alta munca
7.    Organele de conducere
7.1.    Determinarea functiilor de conducere
7.2.    Recrutarea personalului de conducere
7.3.    Retrogradarea
8.    Compartimentele de lucru
9.    Relatii organizatorice
10.    Atributii, sarcini, responsabilitati
10.1.    Departamentul Administrativ
10.2.    Departamentul Resurse umane
10.3.    Departamentul de Marketing
10.4.    Departamentul Aprovizionare

IV.    Greseli frecvente in elaborarea Regulamentului de organizare si functionare

V.    Modele din viata reala

1.    Regulamentul de organizare si functionare a S.C. „Standard” S.A.
2.    Regulamentul de organizare si functionare a S.C. „Casa de Compensare Bucuresti” S.A.



Detalii mai multe despre ROF AICI>>>>

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
regulament de organizareregulament internregulament de organizare a firmei

Data aparitiei: 08 Decembrie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Documentul care aseaza toate lucrurile in firma: ROF Nota: 4 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revenire din CCC. Stimulent de insertie. ConditiiIntrebare: O salariata a nascut la data de 09.09.2022, iar la data de 17.11.2022 contractul i-a fost suspendat pana la data de 09.09.2024 pt concediu de crestere copil. Tatal nu doreste sa isi ia luna/lunile tatalui, desi are acest drept. 1. In aceasta situatie, la ce data trebuie sa isi reia angajata activitatea pt a beneficia de stimulentul de insertie? 2. Exista anumite conditii pt a se reintoarce la serviciu la data de 09.09.2024?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Venituri pensie. Trecere pensie anticipata din pensie invaliditateIntrebare: O persoana s-a pensioat medical gr. III in cursul anului 2016. In perioada 2012- aprilie 2016, pe langa drepturile obtinute in baza contractului de munca, a indeplinit functia de membru al consiliului de administratie, incasand lunar o indemnizatie, asupra careia s-a calculat, retinut si virat contrbutia la pensie, CAS. Intrebari a) la stabilirea pensiei de invaliditate s-a valorifiat indemnizatia de administrator? Dar perioada de cinci ani, cand a urmat studii superioare la forma de invatamant...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]