Managementul Resurselor Umane reprezinta un domeniu de care ne lovim, din fericire, din ce in ce mai des. V-ati specializat in acest domeniu?
In cazul in care inca nu cunoasteti ce greseli majore va pot afecta activitatea, va prezentam cateva informatii cu privire la lipsa increderii in subordonatii dvs.. Va prezentam cateva consecinte majore si cateva solutii posibile:
Consecinte
- Vei fi pus in situatia de a face mai multe lucruri decat iti permit timpul si capacitatile fizice.
- Nu vei avea niciodata oameni pe care sa te bazezi si care sa colaboreze cu tine.
- Vei fi tot timpul obosit si nemultumit.
- Nu vei inregistra o crestere a productivitatii firmei si nici a nivelului profesional al angajatilor.
- Vei avea imaginea unui sef care nu are incredere in nimeni si nu vei fi apreciat de angajati.
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Portal Codul Muncii
- Vei constata o lipsa completa de motivare in randul angajatilor.
Solutii
Porneste de la ideea ca angajatii sunt cei pe care ti-i formezi singur.
Consulta-ti angajatii inainte de a lua o decizie si incearca sa obtii cooperarea, nu supunerea acestora.
Informeaza-ti tot timpul angajatii despre situatia in care se gaseste firma si transfera treptat activitatile de executie catre acestia.
Comunica din start standardele la care trebuie sa fie executata fiecare activitate.
Stimuleaza creativitatea angajatilor in indeplinirea sarcinilor delegate.
Deleaga activitati complexe care implica decizie si acorda angajatilor autoritatea necesara pentru indeplinirea lor.
Mult succes,
Redactia Departamentului de Resurse Umane