Va prezentam fisa postului pentru pozitia de Director de magazin:
Director magazin
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
250 Modele Fise de Post
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
- sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhic
- sa analizeze tendintele pietei si sa propuna actionarilor politica de preturi, obiective de vanzari si profit
- sa elaboreze, implementeze si gestioneze planul de marketing al magazinului
- sa comunice cu firmele de promovare, presa de profil, alte canale de distribuire a informatiilor privind activitatile, ofertele si evenimentele magazinului
- sa elaboreze si implementeze programul de fidelizare a clientilor (promotii, vouchere etc.)
- sa se asigure ca actualizeaza permanent pagina de facebook si site-ul magazinului
- sa asigure managementul portofoliului de clienti
- sa se asigure ca stabileste normele de buna practica in relatia cu clientii si verifica respectarea lor
- sa se asigure ca vanzatorii desfasoara corect activitatea
- sa se asigure ca instruieste personalul asupra utilizarii si intretinerii tuturor dotarilor magazinului, verifica respectarea normelor de igiena
- sa se asigure ca utilizeaza sistemele software de gestiune pentru urmarirea incasarilor, stocurilor, costurilor in vederea optimizarii activitatii
- sa se asigure ca intocmeste rapoarte saptamanale de activitate
- sa se asigure ca gestioneaza relatia cu furnizorii si prestatorii
- sa se asigure ca mentine valabilitatea tuturor avizelor necesare functionarii magazinului, conform legilor si reglementarilor in vigoare
- sa se asigure ca propune si implementeaza masuri de optimizare a costurilor
- sa coordoneze intreaga activitate a magazinului;
- sa optimizeze permanent serviciile hoteliere oferite, astfel incat sa fie respectate standardele calitative asumate;
- sa asigure monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
- sa asigure supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si nealimentare;
- sa asigure managementul resurselor umane existente;
- sa urmareasca solutionarea eficienta a solicitarilor clientilor
- sa stabileasca relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
- sa prospecteze pieta de profil in vederea imbunatatirii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate
- sa raspunda pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor alocate
- sa raspunda pentru administrarea bugetului, aprovizionarea eficienta a magazinului, evidenta si administrarea personalului aflat in subordine
- sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
- sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu apreciate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii – in magazin
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator pentru: Baze de date
b. Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii – superioare
Pregatire profesionala in domeniu.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- gandire laterala
- atentie;
- ascultare activa
- indemanare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a invata;
- aptitudini tehnice;
- limba straina;
- dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General