Autoritatile fiscale, prin Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica informeaza institutiile publice ca, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 186/1995, republicata, privind constituirea sistemului informational referitor la situatia numerica a personalului din institutiile publice, au obligatia raportarii la Fisc a datelor informative privind numarul de personal si fondul de salarii aferent la 31 decembrie 2012.
La intocmirea si depunerea raportarilor, trebuie respectate urmatoarele cerinte:
- machetele privind numarul de personal se vor completa distinct pentru fiecare capitol bugetar si sursa de finantare, pentru toate categoriile de personal angajat in cadrul institutiei dumneavoastra, precum si in concordanta cu tipul de formular corespunzator unitatii dvs.;
- machetele privind fondul de salarii se vor intocmi in mii lei cu doua zecimale si vor cuprinde in coloana 2 sumele platite in luna decembrie 2011, iar in coloana 3 sumele platite cumulat in perioada 1.01.2012 - 31.12.2012;
- machetele vor fi stampilate si fi semnate de catre persoanele autorizate (identificabile prin functie, nume si prenume), precum si de salariatul care le-a intocmit, iar prin adresa de inaintare catre directia de finante in cauza se va confirma ca datele raportate reflecta situatia reala din unitatea dvs.
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Machetele actualizate pot fi obtinute direct de la sediul institutiei, Serviciul sinteza si asistenta elaborarii si executiei bugetelor locale, prezentand in acest scop un memory stick.
Sursa: DGFP Valcea