Organizarea serviciilor private pentru situatii de urgenta

situatii de urgentaplan de interventie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Documentele care stau la baza organizarii, desfasurarii si conducerii activitatii unui serviciu privat pentru situatii de urgenta sunt:

I. Dosarul privind organizarea si inzestrarea serviciului privat, care va contine:

1. Decizia/actul de constituire, cu organigrama si numarul de personal ale serviciului privat

2. Contractele sau conventiile de interventie

3. Tabelul nominal cu personalul angajat, functiile ocupate si modul de instiintare

4. Tabelul nominal cu personalul voluntar, locul de munca, functiile ocupate in serviciul privat si modul de instiintare

5. Tabelul cu necesarul de tehnica, aparatura si materiale, in functie de structura serviciului privat

6. Tabelul cu materialele si tehnica existenta in dotare

7. Solicitarile anuale privind completarea cu tehnica, aparatura si materiale

8. Schema legaturilor fir-radio cu fortele ce actioneaza in cazul situatiilor de urgenta

9. Fisele de protectia muncii pentru personalul angajat si voluntar din serviciu


II. Regulamentul de organizare si functionare a serviciului privat

III. Dosarul cu planurile operative ale serviciului privat, care va contine:

1. Planuri de interventie (raspuns) in functie de riscurile identificate in sectorul de competenta

2. Planuri de cooperare

3. Planul de evacuare in caz de urgenta civila

4. Planurile sau schitele operatorilor economici si institutiilor din sectorul de competenta, pe care sunt marcate sursele de alimentare cu apa, zonele greu accesibile, zonele vulnerabile la riscuri

5. Planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru localitatile cu care s-au incheiat contracte sau conventii de interventie

IV. Dosarul privind pregatirea personalului, care va contine:

1. Planul de pregatire profesionala lunara si anuala, pe teme si exercitii

2. Registrul de evidenta a participarii la pregatirea profesionala si calificativele obtinute

3. Planificarea exercitiilor si aplicatiilor

V. Dosarul operativ, care va contine:

1. Registrul cu note de anuntare si de evidenta a interventiilor

2. Organizarea interventiei pe ture de serviciu

3. Raportul de interventie

ATENTIE!
Atunci cand se intervine fara sprijinul serviciilor profesioniste pentru situatii de urgenta, un exemplar al Raportului de interventie se va trimite la inspectoratul judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, dupa caz.

VI. Registrul de control privind activitatea serviciului

VII. Dosarul privind activitatea de prevenire desfasurata de personalul serviciului privat pentru situatii de urgenta, care va cuprinde:

1. Graficul de control

2. Programul serviciului de rond

3. Registrul cu constatarile rezultate din serviciul de rond

4. Notele de control

5. Registrul cu evidenta lucrarilor cu foc sau a lucrarilor periculoase

VIII. Dosarul tehnic, care va cuprinde

1. Planul de asistenta la autospecialele si utilajele de interventie

2. Dosarul tehnic al mijloacelor de instiintare-alarmare.


NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
situatii de urgentaplan de interventie

Data aparitiei: 21 Noiembrie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Organizarea serviciilor private pentru situatii de urgenta Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revenire din CCC. Stimulent de insertie. ConditiiIntrebare: O salariata a nascut la data de 09.09.2022, iar la data de 17.11.2022 contractul i-a fost suspendat pana la data de 09.09.2024 pt concediu de crestere copil. Tatal nu doreste sa isi ia luna/lunile tatalui, desi are acest drept. 1. In aceasta situatie, la ce data trebuie sa isi reia angajata activitatea pt a beneficia de stimulentul de insertie? 2. Exista anumite conditii pt a se reintoarce la serviciu la data de 09.09.2024?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Venituri pensie. Trecere pensie anticipata din pensie invaliditateIntrebare: O persoana s-a pensioat medical gr. III in cursul anului 2016. In perioada 2012- aprilie 2016, pe langa drepturile obtinute in baza contractului de munca, a indeplinit functia de membru al consiliului de administratie, incasand lunar o indemnizatie, asupra careia s-a calculat, retinut si virat contrbutia la pensie, CAS. Intrebari a) la stabilirea pensiei de invaliditate s-a valorifiat indemnizatia de administrator? Dar perioada de cinci ani, cand a urmat studii superioare la forma de invatamant...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]