Documentele care stau la baza organizarii, desfasurarii si conducerii activitatii unui serviciu privat pentru situatii de urgenta sunt:
I. Dosarul privind organizarea si inzestrarea serviciului privat, care va contine:
1. Decizia/actul de constituire, cu organigrama si numarul de personal ale serviciului privat
2. Contractele sau conventiile de interventie
3. Tabelul nominal cu personalul angajat, functiile ocupate si modul de instiintare
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
40 Modele de Regulament Intern
4. Tabelul nominal cu personalul voluntar, locul de munca, functiile ocupate in serviciul privat si modul de instiintare
5. Tabelul cu necesarul de tehnica, aparatura si materiale, in functie de structura serviciului privat
6. Tabelul cu materialele si tehnica existenta in dotare
7. Solicitarile anuale privind completarea cu tehnica, aparatura si materiale
8. Schema legaturilor fir-radio cu fortele ce actioneaza in cazul situatiilor de urgenta
9. Fisele de protectia muncii pentru personalul angajat si voluntar din serviciu
II. Regulamentul de organizare si functionare a serviciului privat
III. Dosarul cu planurile operative ale serviciului privat, care va contine:
1. Planuri de interventie (raspuns) in functie de riscurile identificate in sectorul de competenta
2. Planuri de cooperare
3. Planul de evacuare in caz de urgenta civila
4. Planurile sau schitele operatorilor economici si institutiilor din sectorul de competenta, pe care sunt marcate sursele de alimentare cu apa, zonele greu accesibile, zonele vulnerabile la riscuri
5. Planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru localitatile cu care s-au incheiat contracte sau conventii de interventie
IV. Dosarul privind pregatirea personalului, care va contine:
1. Planul de pregatire profesionala lunara si anuala, pe teme si exercitii
2. Registrul de evidenta a participarii la pregatirea profesionala si calificativele obtinute
3. Planificarea exercitiilor si aplicatiilor
V. Dosarul operativ, care va contine:
1. Registrul cu note de anuntare si de evidenta a interventiilor
2. Organizarea interventiei pe ture de serviciu
3. Raportul de interventie
ATENTIE!
Atunci cand se intervine fara sprijinul serviciilor profesioniste pentru situatii de urgenta, un exemplar al Raportului de interventie se va trimite la inspectoratul judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, dupa caz.
VI. Registrul de control privind activitatea serviciului
VII. Dosarul privind activitatea de prevenire desfasurata de personalul serviciului privat pentru situatii de urgenta, care va cuprinde:
1. Graficul de control
2. Programul serviciului de rond
3. Registrul cu constatarile rezultate din serviciul de rond
4. Notele de control
5. Registrul cu evidenta lucrarilor cu foc sau a lucrarilor periculoase
VIII. Dosarul tehnic, care va cuprinde
1. Planul de asistenta la autospecialele si utilajele de interventie
2. Dosarul tehnic al mijloacelor de instiintare-alarmare.