Organizarea serviciilor private pentru situatii de urgenta

21 Noiembrie 2011
21 Noiembrie 2011
situatii de urgentaplan de interventie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Documentele care stau la baza organizarii, desfasurarii si conducerii activitatii unui serviciu privat pentru situatii de urgenta sunt:

I. Dosarul privind organizarea si inzestrarea serviciului privat, care va contine:

1. Decizia/actul de constituire, cu organigrama si numarul de personal ale serviciului privat

2. Contractele sau conventiile de interventie

3. Tabelul nominal cu personalul angajat, functiile ocupate si modul de instiintare

4. Tabelul nominal cu personalul voluntar, locul de munca, functiile ocupate in serviciul privat si modul de instiintare

5. Tabelul cu necesarul de tehnica, aparatura si materiale, in functie de structura serviciului privat

6. Tabelul cu materialele si tehnica existenta in dotare

7. Solicitarile anuale privind completarea cu tehnica, aparatura si materiale

8. Schema legaturilor fir-radio cu fortele ce actioneaza in cazul situatiilor de urgenta

9. Fisele de protectia muncii pentru personalul angajat si voluntar din serviciu


II. Regulamentul de organizare si functionare a serviciului privat

III. Dosarul cu planurile operative ale serviciului privat, care va contine:

1. Planuri de interventie (raspuns) in functie de riscurile identificate in sectorul de competenta

2. Planuri de cooperare

3. Planul de evacuare in caz de urgenta civila

4. Planurile sau schitele operatorilor economici si institutiilor din sectorul de competenta, pe care sunt marcate sursele de alimentare cu apa, zonele greu accesibile, zonele vulnerabile la riscuri

5. Planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru localitatile cu care s-au incheiat contracte sau conventii de interventie

IV. Dosarul privind pregatirea personalului, care va contine:

1. Planul de pregatire profesionala lunara si anuala, pe teme si exercitii

2. Registrul de evidenta a participarii la pregatirea profesionala si calificativele obtinute

3. Planificarea exercitiilor si aplicatiilor

V. Dosarul operativ, care va contine:

1. Registrul cu note de anuntare si de evidenta a interventiilor

2. Organizarea interventiei pe ture de serviciu

3. Raportul de interventie

ATENTIE!
Atunci cand se intervine fara sprijinul serviciilor profesioniste pentru situatii de urgenta, un exemplar al Raportului de interventie se va trimite la inspectoratul judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, dupa caz.

VI. Registrul de control privind activitatea serviciului

VII. Dosarul privind activitatea de prevenire desfasurata de personalul serviciului privat pentru situatii de urgenta, care va cuprinde:

1. Graficul de control

2. Programul serviciului de rond

3. Registrul cu constatarile rezultate din serviciul de rond

4. Notele de control

5. Registrul cu evidenta lucrarilor cu foc sau a lucrarilor periculoase

VIII. Dosarul tehnic, care va cuprinde

1. Planul de asistenta la autospecialele si utilajele de interventie

2. Dosarul tehnic al mijloacelor de instiintare-alarmare.


NOUTATI din Legislatia muncii

Concedierea pentru inaptitudine. Etape procedurale. Greseli frecvente:


Participati in data de 15 noiembrie la webinarul specializat sustinut de expertul prof. univ. dr. Raluca Dimitriu!

Temele care vor fi abordate la webinar
- Cine poate contesta fisa de aptitudine?
- Ce facem cu salariatul declarat „apt conditionat”?
- Cum se poate executa preavizul de catre salariatul declarat „inapt”?
- Diferenta dintre inaptitudine si invaliditate
- Diferenta dintre inaptitudine si necorespundere profesionala
- Etape procedurale. Greseli frecvente
- Practica judecatoreasca

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]