legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Securitatea in munca in cazul serviciilor de urgenta

11 Decembrie 2012
11 Decembrie 2012
securitatea in muncaservicii de urgenta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Personalul serviciilor de urgenta private are urmatoarele drepturi:
 
– sa solicite de la persoanele fizice si juridice date, informatii si documente necesare indeplinirii atributiilor legale privind apararea impotriva incendiilor;
 
– sa stabileasca restrictii ori sa interzica, potrivit competentei prevazute in regulamentul de organizare si functionare a serviciului, utilizarea focului deschis si efectuarea unor lucrari cu substante inflamabile, pentru a preveni producerea de incendii ori explozii;
 
– sa propuna persoanelor in drept oprirea functionarii sau demolarea constructiei incendiate, precum si a celor vecine ori a unei parti din acestea, in scopul limitarii propagarii incendiilor;
 
– sa utilizeze, in functie de necesitate, apa, indiferent de sursa din care provine, pentru interventii la incendii;
 
– sa se deplaseze cu autospecialele din dotare la locul interventiei, pe drumuri care nu sunt deschise circulatiei publice ori pe alte terenuri, daca cerintele de operativitate si de lucru impun aceasta;
 
– sa opreasca ori sa limiteze traficul public in zona desfasurarii operatiunilor de interventie;
 
– sa intre in locuintele persoanelor fizice, la solicitarea sau cu consimtamantul acestora, in conditiile prevazute de lege; daca se impune inlaturarea unui pericol iminent de incendiu asupra vietii, integritatii fizice a persoanelor sau bunurilor acestora, consimtamantul nu este necesar.
 
Personalul serviciilor de urgenta private are obligatia sa poarte uniforma, echipament de protectie si insemne distinctive.
 
Uniforma si echipamentul de protectie sunt acordate in mod gratuit personalului serviciilor de urgenta private de catre administratorul sau conducatorul institutiei.
NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]