Planificare si organizare
Activitatea de prevenire a situatiilor de urgenta reprezinta o componenta principala a sistemului integrat de masuri tehnice si organizatorice, precum si de actiuni specifice planificate si realizate potrivit legislatiei, in scopul preintâmpinarii, reducerii sau eliminarii riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora, protectiei populatiei, mediului, bunurilor si valorilor de patrimoniu.
Activitatea de prevenire a situatiilor de urgenta este coordonata astfel:
- la nivel national, de Inspectia de Prevenire, structura specializata din cadrul
Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta;
- la nivel teritorial, de inspectoratele pentru situatii de urgenta judetene/al municipiului Bucuresti, prin inspectiile judetene.
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Inspectiile judetene coordoneaza, indruma, controleaza si evalueaza activitatile de prevenire desfasurate de serviciile voluntare, publice si private.
Sub ce forma se desfasoara activitatea de prevenire si care sunt domeniile specifice ale acesteia