Cum va puteti ajuta compania sa-si atinga obiectivele in conditii de criza

resurse umanemanagementul resurselor umane
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Partener strategic
In primul rand, pentru a putea fi un real partener strategic, ca manager de resurse umane trebuie sa faceti parte din bordul companiei, astfel incat sa puteti influenta deciziile majore ce tin de afacere.

Asa veti avea acces atat la informatii ce tin de desfasurarea afacerii, cat si la cele ce tin de intentiile si de obiectivele managementului.

Aceste informatii va vor ajuta sa faceti translatarea de la obiectivele financiare catre implicatiile asupra clientilor si asupra proceselor operationale interne ale firmei pentru a putea, in final, sa le concretizati in obiective de invatare si dezvoltare a capitalului uman al companiei dvs.

Sporiti eficienta
In conditii limitate de resurse la nivelul intregii firme, mai ales in contextul economic actual, rolul principal al Departamentului Resurse Umane trebuie sa fie cel de eficientizare a activitatii.

Imbunatatiti performanta
Managerul de resurse umane trebuie sa fie cel care identifica, propune si faciliteaza programe de imbunatatire
a performantei.
Nu intotdeauna solutiile sunt date de Departamentul Resurse Umane, insa acesta trebuie sa fie cel care faciliteaza la nivelul intregii firme identificarea de solutii de eficientizare.

Colaborati cu celelalte departamente
Departamentul Resurse Umane trebuie sa fie facilitatorul schimbarii organizationale si al imbunatatirii performantei.
De aceea, departamentul dvs. trebuie sa fie in interactiune permanenta cu celelalte departamente si cu bordul
companiei.

Obiective ale politicilor de resurse umane
O politica eficace si eficienta in domeniul resurselor umane trebuie sa aiba stabilite urmatoarele tinte:
- Integrarea managementului resurselor umane in managementul general al companiei
- Integrarea strategiei resurselor umane in strategia de dezvoltare a firmei
- Asigurarea unui climat de valorificare a potentialului fiecarui angajat
- Implementarea celor mai eficiente metode de motivare in munca
- Antrenarea in procesul decizional a tuturor celor care dovedesc competenta profesionala deosebita
- Asigurarea conditiilor optime de munca
- Asigurarea sanatatii si securitatii personalului in timpul procesului de munca.

Factorii care influenteaza performanta firmei

Performanta firmei

Din perspectiva resurselor umane, factorii care influenteaza performanta companiei sunt:
- Calitatea angajatilor si atentia acordata procesului de recrutare si selectie
- Atentia acordata dezvoltarii abilitatilor angajatilor, precum si dezvoltarii carierei lor in firma
- Metodele interne utilizate in determinarea si urmarirea obiectivelor organizationale
- Eficacitatea modului in care sunt comunicate informatiile in firma
- Abilitatea managementului de a face fata schimbarilor care pot surveni sau care sunt necesare
- Eficienta mecanismelor utilizate pentru implementarea deciziilor de management.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
resurse umanemanagementul resurselor umane

Data aparitiei: 31 Ianuarie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Cum va puteti ajuta compania sa-si atinga obiectivele in conditii de criza Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]