legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Cand pot fi anulate avizele si autorizatiile de securitate la incendiu

24 Mai 2011
24 Mai 2011
psiautorizatiesecuritatea la incendiu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Autorizatiile de securitate la incendiu pot fi anulate de unitatile emitente, daca pe durata exploatarii constructiilor sau amenajarilor se constata nerespectarea masurilor de aparare impotriva incendiilor in ceea ce priveste:

- limitarea propagarii incendiilor la vecinatati si in interiorul compartimentelor de incendiu,

- protectia si evacuarea sigura a utilizatorilor,

- siguranta fortelor care intervin pentru stingerea incendiilor ori in alte situatii de risc,

- asigurarea posibilitatilor eficiente de alimentare cu apa in caz de incendiu si, dupa caz, cu energie a consumatorilor aferenti sistemelor de protectie prevazute.

Anularea avizului sau autorizatiei de securitate la incendiu impune sistarea lucrarilor de constructii sau, respectiv, oprirea functionarii ori utilizarii constructiilor sau amenajarilor respective.

In cel mult 48 de ore, inspectoratul pentru situatii de urgenta va comunica la registrul comertului, prefectului si altor institutii publice cu competente in domeniu masura de anulare a avizului sau autorizatiei de securitate la incendiu.

SANCTIUNE

Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000 de lei la 10.000 de lei continuarea executarii lucrarilor de constructii sau functionarea ori utilizarea constructiilor/amenajarilor respective dupa anularea avizului sau a autorizatiei de securitate la incendiu, potrivit art. 44, alin. V., lit. b) din Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.

NOUTATI din Legislatia muncii

Retineti, Regulamentul intern chiar va ajuta!


Este actul prin care puteti spune clar ce vreti de la angajatii dvs., avand si garantia ca acestia vor respecta dorintele dvs. (ii obliga art. 39, alin. (2), lit. c) din Codul muncii)! Prin Regulamentul intern stabiliti:

  •   drepturile si obligatiile dvs. si ale salariatilor
  •   criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor
  •   procedurile de solutionare a cererilor si reclamatiilor salariatilor
  •   regulile privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul unitatii, etc.
Grabiti-va sa intrati in posesia exemplarului dumneavoastra >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati in 2025: Atentie la Regulamentul Intern si Contractul Colectiv de Munca"
Noutati in 2025: Atentie la Regulamentul Intern si Contractul Colectiv de Munca

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati in 2025: Atentie la Regulamentul Intern si Contractul Colectiv de Munca”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]