Ce automatizari sunt necesare departamentului HR in anul 2022?

soft hrsincrondepartament hr
Ce automatizari sunt necesare departamentului HR in anul 2022?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Odata cu anul 2022 an pasit in al treilea an al pandemiei Covid-19, care a venit cu o serie de schimbari in modul in care traim si muncim. Cu totii stim deja ca o parte dintre aceste schimbari vor ramane, atat la nivel de comportament individual, cat si la nivel de mediu de afaceri.

Una dintre modificarile importante este digitalizarea datelor si automatizarea proceselor in cadrul organizatiilor. In 2019 sau la inceput de 2020 vorbeam despre importanta acestora si de avantajul competitional pe care il au companiile cu o strategie in acest sens. La inceputul celui de-al treilea an pandemic, stim ca digitalizarea este un must pentru compania moderna, care isi doreste evolutia si a reusit sa treaca cu bine peste doi ani deosebit de complicati: 2020 si 2021.

Anul 2022 este, cu siguranta, anul in care companiile au constientizat necesitatea investitiilor in tehnologizare si digitalizare. Care sunt insa avantajele utilizarii unui software de resurse umane performant daca vorbim despre automatizarea proceselor de lucru?

Beneficiile automatizarii task-urilor si proceselor in cadrul companiei tale

Vom trece in cele ce urmeaza in revista o parte dintre beneficiile pe care le ai atunci cand ai la dispozitie un soft HR personalizabil, in cloud, asa cum este Sincron HR Software.

In esenta, utilizand platforma Sincron HR Software vei reduce semnificativ atat volumul de munca al departamentului HR, cat si posibilitatea aparitiei unor erori. Erorile umane sunt, practic, eliminate. Vei face economie de timp si bani pentru organizatia ta.

  1. Simplificarea managementului documentelor

Fie ca vorbim despre contracte si actele aditionale ale acestora, despre adeverinte, concedii sau documente contabile, managementul acestora va fi mult simplificat. Acestea vor fi gestionate intr-un singur loc si disponibile oricand este nevoie de ele, printr-un simplu search. Solutia HR iti poate pune la dispozitie documente tip, pentru a simplifica si mai mult procesul (cereri de concediu, adeverinte, etc).

  1. Semnatura electronica

Atunci cand utilizezi un soft HR configurabil, vei putea beneficia de semnatura electronica. In acest fel, toate documentele ce trebuie semnate ajung la destinatar, care le va semna direct in platforma. Procesul de obtinere al semnaturilor este scurtat si nici nu necesita prezenta la serviciu a persoanei care semneaza si a celei care solicita semnatura. Economisesti in acest fel timpul necesar acestui proces.

  1. Regionalizare si scalabilitate

Daca angajatii tai lucreaza de acasa sau in formula hibrida, pot avea la dispozitie platforma HR pentru a face o cerere de concediu sau a solicita o adeverinta si o pot primi, tot prin intermediul platformei, datorita semnaturii electronice. Daca vorbim despre un membru al departamentului HR, isi desfasura in cele mai bune conditii activitatea curenta de oriunde alege sa lucreze.

Avantaje majore sunt si pentru organizatiile cu mai multe puncte de lucru sau cele cu mai multe entitati regionale. Acestea isi vor organiza mult mai usor fluxul de lucru si task-urile.

Activitati pe care le vei automatiza cu ajutorul unui soft HR

Sunt numeroase activitati pe care le vei putea realiza direct prin intermediul platformei online, rapid si simplu, in conditiile in care toate persoanele implicate vor putea ramane in fata calculatorului.

Cererile de concediu

Cererile de concediu vor putea fi facute direct din platforma, angajatul primind raspunsul in acelasi mod. Organizatiile care ofera zile de concediu in plus pentru anumite evenimente, asa cum sunt zilele de nastere, vor putea configura acest beneficiu direct din soft-ul de resurse umane. Nu este necesar ca cineva sa tina o evidenta a acestora, sa anunte apoi angajatul prin intermediul emailului sau a altui mijloc de comunicare. Platforma online va rezolva toate acestea.

Pontajul

Un alt mare plus pentru un software de resurse umane este pontajul. In cazul utilizarii Sincron HR Software, de exemplu, vei avea in permanenta evidenta orelor lucrate de catre angajati. Acestia se vor putea ponta de oriunde, atunci cand primesc aceasta permisiune. In plus, evidenta zilelor de concediu platit, fara plata sau medical, a zilelor speciale, a orelor lucrate suplimentar sau a celor recuperate va fi automata, cu riscul de eroare umana eliminat.

Daca organizatia ta a adoptat un mod de lucru hibrid (de acasa si de la birou), aplicatia de pontaj va usura semnificativ sarcina departamentului HR. La fel se va intampla si in cazul organizatiilor care au sucursale in orase sau chiar tari diferite, in care programul poate fi decalat.

Managementul performantei

Solutia HR va permite managerilor si angajatilor sa urmareasca evolutia performantei in functie de matricea competentelor aferenta fiecarui rol din cadrul organizatiei. Departamentul HR va putea urmari cu usurinta indeplinirea obiectivelor cu ajutorul platformei online de resurse umane.

Onboarding-ul pentru angajatii noi

Soft-ul de resurse umane va facilita integrarea angajatilor noi. Utilizand Sincron HR Software, vei putea standardiza rolurile din organizatie si monitoriza gradul de indeplinire a fiecaruia dintre acestea.

Gestiunea procesului de formare in cadrul companiei

Angajatului i se va putea stabili un plan personalizat de formare in cadrul organizatiei. Trainingul initial va fi urmat de o serie de formari periodice si cursuri de perfectionare, toate monitorizate prin intermediul platformei HR online. Atat angajatul, cat si managerii sau departamentul HR vor avea in permanenta o imagine clara asupra nevoilor de formare din cadrul organizatiei si a modului in care fiecare angajat parcurge cursurile alocate.

Comunicarea interna

Platforma Sincron HR creeaza un adevarat ecosistem care ajuta angajatii sa pastreze, virtual, contactul cu departamentul HR sau colegii. Angajatii au la dispozitie toate resursele necesare comunicarii, esentiala in cadrul oricarei organizatii.

Anul 2022 va continua, cu siguranta, trendul schimbarilor profunde in peisajul pietei muncii, atat in Romania, cat si pe plan international. O parte dintre aceste schimbari tine de automatizarea proceselor si digitalizarea datelor si automatizarea proceselor de lucru. Este trend pe care o serie de companii l-au inca dinaintea pandemiei Covid-19, dar care la inceput de 2022 este esential pentru dezvoltarea oricarui business.



de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
soft hrsincrondepartament hr

Data aparitiei: 23 Februarie 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Ce automatizari sunt necesare departamentului HR in anul 2022? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]