Prin activitatea sa, contribuie la definitivarea modalitatilor de realizare a conceptiei artistice a emisiunii, fiind direct implicat in concretizarea binomului "decupaj-montaj", cat si in colaborarea cu toti factorii care participa la crearea unitatii IDEE-IMAGINE-SUNET, ca produs finit apreciat de public.
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Director Imagine
[Daca in
organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 265420
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Imagine
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului - evaluarea angajatilor
1. Scopul general al postului
Prin activitatea sa, contribuie la definitivarea modalitatilor de realizare a conceptiei artistice a emisiunii, fiind direct implicat in concretizarea binomului "decupaj-montaj", cat si in colaborarea cu toti factorii care participa la crearea unitatii IDEE-IMAGINE-SUNET, ca produs finit apreciat de public.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
• sa conceapa identitatea vizuala a unei productii;
• sa supervizeze si sa ofere consultanta artistica fiecarui proiect programat
• sa coordoneze productiile teatrale, cinematografice, radiofonice sau de televiziune
• sa aleaga actorii potriviti pentru rolurile respective
• sa ia decizii privind costumele, decorurile, efectele sonore si luminoase
• sa coordoneze activitatea de productie a filmelor artistice de lung si scurt metraj, seriale TV
• sa coordoneze echipa de filmare in vederea realizarii filmelor (modificata descrierea prin Ordinele 902/2005 MMSSF si 1211/2005 INS)
• sa asigure derularea proceselor tehnice cinematografice
• sa asigure montarea si sincronizarea imaginii si sunetului
• sa asigure fotografierea
• sa coordoneze activitatea de inregistrare / redare
• sa coordoneze activitatea regizorului de studio
• sa identifice surse de autoinstruire
• sa selecteze cadrele
• sa propuna corectii de décor
• sa propuna corectia de lumina
• sa identifice modalitatea de realizare a montajului
• sa stabileasca (propuna, identifice) amplasamentul camerelor
• sa identifice conceptia realizatorului
• sa stabileasca perimetrul de desfasurare a emisiunii/filmului
• sa asigure derularea proceselor tehnice cinematografice
• sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale, sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea la birou.
b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei
- telefon mobil;
- statie radio
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
Nivelul de studii
Studii superioare
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism;
- diplomatie si tact in relatia cu distributia si cu echipajul de filmare
- indemanare;
- ordine
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitate de sinteza si analiza
- capacitatea de a invata;
- aptitudini tehnice
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- concizie in exprimare
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- asumarea responsabilitatii
- capacitate de a vedea in spatiu
- imaginatie, simt artistic
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
? Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General