Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Regulamentul Intern. Conditii de comunicare si model de formular pentru luarea la cunostinta a modificarilor

regulament internformular pentru luarea la cunostinta a regulamentului internregulamentul intern GDPR
In ceea ce priveste informarea salariatului cu privire la continutul Regulamentului Intern, dorim sa va precizam ca nu este suficienta semnatura de luare la cunostinta de la angajare.

Pe parcursul activitatii regulamentul intern se modifica si se completeaza potrivit dispozitiilor legale.

Modificarea si/sau completarea regulamentului intern se poate face prin:
- act aditional la regulamentul intern;
- decizii ale angajatorului cu acest obiect care sa respecte regula consultarii prevazute de art. 241 din Codul muncii.



Atentie, manageri HR, Regulamentul Intern trebuie modificat de urgenta!

Sunteti obligat sa introduceti 12 prevederi noi, legate de protectia datelor personale >>>


Iata o speta intalnita pe PortalCodulMuncii.ro: "Regulamentul de ordine interioara este obligatoriu afisat la sediul societatii, dar daca societatea are puncte de lucru trebuie sa afisam sau sa fie efectiv in punctul de lucru? Mentionez ca informarea ca salariatul a luat la cunostinta de Regulament se da la angajare."


Raspunsul specialistilor:



Este demn de mentionat ca, in ambele situatii salariatii trebuie informati despre modificarile aduse acestui document (art. 244 din Codul muncii).

Asadar, inainte ca modificarea sa produca efecte, presedintele, directorul general sau consiliul de administrare, respectiv persoana care a semnat Regulamentul intern va emite o decizie de modificare a acestuia.

Orice modificare a regulamentului intern va putea produce efecte numai dupa ce a fost epuizata din nou procedura de informare a salariatilor.


...vezi mai multe date pe PortalCodulMuncii >>>


Informarea este transmiterea de date de catre angajator catre reprezentantii angajatilor, pentru a le permite sa se familiarizeze cu problematica dezbaterii si sa o examineze in cunostinta de cauza.

Regulamentul intern se afiseaza la sediul angajatorului, potrivit art. 243 alin. (4) din Codul muncii.

Totusi, aceasta modalitate de publicitate a regulamentului intern nu este intotdeauna suficienta, mai ales atunci cand exista mai multe puncte de lucru, centre de productie sau sucursale.

De aceea, se recomanda utilizarea de modalitati alternative de popularizare:

- afisarea Regulamentului la fiecare punct de lucru;
- popularizarea acestuia prin brosuri;
- comunicarea catre fiecare salariat in parte, prin sistemul Intranet etc.


Legea prevede ca modul concret de informare a fiecarui salariat cu privire la continutul regulamentului intern se stabileste prin contractul colectiv de munca aplicabil sau, dupa caz, prin chiar continutul regulamentului intern (art. 243 alin. (3) din Codul muncii, republicat).

De exemplu, in regulamentul intern se poate prevedea: Angajatorul are obligatia de a distribui cate un exemplar pentru fiecare compartiment organizat distinct in cadrul organizatiei, in conformitate cu schema de personal aprobata de conducerea acesteia. Exemplarele pot fi puse la dispozitia angajatilor in birourile de resurse umane sau de relatii cu personalul.

Dovada informarii salariatilor va putea fi facuta prin semnarea de catre fiecare salariat in parte intr-un formular de luare la cunostinta a reglementarilor regulamentului intern.


Formular de luare la cunostinta a reglementarilor Regulamentului intern


Prin prezenta confirm faptul ca mi s-a pus la dispozitie Regulamentul intern al ___________________________________________________ in forma din data ________ si ca inteleg faptul ca acesta contine informatii importante legate de regulile de functionare interna din cadrul organizatiei, reguli pe care trebuie sa le cunosc si sa le respect, fiindu-mi aplicabile.
Inteleg de asemenea faptul ca Regulamentul intern nu este un contract si ca acesta poate fi modificat unilateral de catre angajator.




Sursa: PortalCodulMuncii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
regulament internformular pentru luarea la cunostinta a regulamentului internregulamentul intern GDPR

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 09 Octombrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Regulamentul Intern. Conditii de comunicare si model de formular pentru luarea la cunostinta a modificarilor Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Acordarea Concediului Medical Dupa Cele 273 ZileIntrebare: Buna ziua, Am beneficiat anul trecut, de concediu medical in urma fracturarii gambei(prin cazatura pe gheata) de 273 zile .Deoarece operatia chirurgicala de introducere a tijei in picior nu a fost reusita, tija fiind mai lunga cu 2cm ,am fost nevoita sa umblu cu carje aproape 7luni. Dupa recuperarea totala, adica cele 273 zile (cele 183 + 90 zile prin comisia de expertiza de la Bucuresti) mi-am reluat activitatea si unele investigatii medicale intrerupte dupa cazatura.Astfel, acum sunt diagno
 

Raspuns: Va multumesc pentru raspuns.... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]