Functiile din administratia centrala vor fi blocate pana la sfarsitul acestui an

Mara Dobrin
Mara Dobrin
24 Iulie 2017
24 Iulie 2017
Mara Dobrin
Mara Dobrin
functii administratie centralainstitutii publiceadministratie publica
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Toate posturile din administratia publica centrala vor fi auditate pana la sfarsitul acestui an de un comitet interministerial, stabileste o ordonanta adoptata recent de Guvern.

Rolul acestui comitet interministerial este sa analizeze cum sunt organizate institutiile si functiile din autoritatile si institutiile publice din administratia publica centrala si sa propuna masuri pentru eficientizarea managementului in resursele umane. Analiza va viza ministerele, institutii centrale subordonate Guvernului sau ministerelor, inclusiv servicii publice deconcentrate ale acestora si institutiile prefectului.

Comitetul interministerial va elabora un raport privind analiza organizarii institutionale si a resurselor umane din administratia publica centrala, care va fi prezentat Guvernului. Raportul va contine recomandari pe care Comitetul interministerial le va supune spre aprobare Guvernului.

Comitetul interministerial va fi coordonat de prim-ministru si format din secretarul general al Guvernului si reprezentanti ai ministerelor Finantelor, Muncii si Justitiei Sociale, Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene si Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.

IMPORTANT! Pentru realizarea acestui proces de analiza si pentru pregatirea aplicarii masurilor de reforma, de la intrarea in vigoare a ordonantei de urgenta pana la 31 decembrie 2017, va fi suspendata ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante, inclusiv procedurile demarate in vederea ocuparii posturilor vacante din autoritatile si institutiile publice.

Aceasta prevedere nu se aplica unitatilor sanitare publice si institutiilor din invatamantul de stat.

De asemenea, prin memorandum aprobat in sedinta Guvernului se poate aproba organizarea de concursuri sau examene pentru ocuparea posturilor, cu justificarea necesitatii si cu incadrarea in cheltuielile de personal aprobate cu aceasta destinatie in buget.

Acest audit al personalului din administratia centrala este unul dintre pilonii Planului de rationalizare a cheltuielilor publice.


Sursa: gov.ro



NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie la intocmirea DOSARELOR DE PERSONAL ale salariatilor!


Neprezentarea dosarului sau lipsa documentelor sunt vizate de ITM!

1. Ce este, asadar, acest dosar?
2. Ce documente trebuie sa cuprinda?
3. De ce sunt inspectorii ITM atat de interesati de el?
4. Cum va protejati de amenzile foarte dure?

Raspunsurile in ghidul practic: Dosarul personal al salariatului »

Explicatii, lamuriri si raspunsuri profesioniste oferite pe loc! Rezerva aici >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]