Fisa postului Functionar Administrativ
I. Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Functionar Administrativ
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
>> Vezi AICI peste 200 de Fise de Post editabile si actualizate conform GDPR <<
3. Pozitia in COR / Cod: 411001
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Administrativ
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului: Executie
Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
Scopul general al postului
Functionar Administrativ este persoana care constituie, dezvolta, protejeaza, claseaza, administreaza si valorifica resursele materiale si informationale ale institutiei in concordanta cu politica institutiei unde lucreaza.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
este direct raspunzator de patrimoniul natural, cultural, material si imaterial pe care il gestioneaza, cerceteaza, promoveaza si pe care il valorifica.
Atributii
- sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
- sa colaboreze cu specialisti din domenii conexe (de exemplu conservatori, restauratori, istorici, arheologi, biologi, pedagogi etc.) pentru gestionarea si valorificarea corespunzatoare a colectiilor
- sa administreze toate resursele care i se ofera
- sa fie in permanenta la curent cu evolutia si specificul muncii, cu evolutia rolului administratorului de patrimoniu in societate, precum si cu legislatia in vigoare din domeniu
- sa se preocupe de gestionarea bunurilor administrative
- sa se preocupe de protejarea patrimoniului
- sa se preocupe de oferirea de produse si servicii catre public
- sa se preocupe de promovarea produselor / serviciilor institutiei
- sa asigure suportul administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de ?ntretinere, raportari diverse, asistenta administrativa a angajatilor)
- sa furnizeze suportul tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice)
- sa administreze bunurile din gestiune (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea ?ntretinerii obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe repartizate), ?n functie de compartimentul sau departamentul unde este ?ncadrat
- sa asigure comunicarea cu alte organizatii (curierat, relatia cu furnizorii si alte institutii, organizare de actiuni de protocol)
- sa identifice surse de autoinstruire
- sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
>> Vezi AICI peste 200 de Fise de Post editabile si actualizate conform GDPR <<
4. Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.
5.Conditiile de lucru ale postului
Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea in institutia angajatoare
Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
Mijloace specifice de transmitere a informatiei
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii - Studii medii
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- diplomatie si tact in relatia cu distributia si cu echipajul de filmare
- indemanare;
- ordine
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitate de sinteza si analiza
- capacitatea de a invata;
- simt de organizare;
- atentie distributiva;
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii;
- concizie in exprimare;
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei;
- asumarea responsabilitatii;
- capacitate de a vedea in spatiu;
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii.
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
>> Vezi AICI peste 200 de Fise de Post editabile si actualizate conform GDPR <<