Angajator .............................................................................................
Adresa ..................................................................................................
Inregistrata la Registrul Comertului din ............... sub nr. J.../...../.............
C.U.I. ....................................................................................................
Telefon: ......................................./Fax: ..............................................
DECIZIE DE RECHEMARE DIN CONCEDIUL DE ODIHNA
DECIZIA NR.....................
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Data ..........................
Administratorul SC ......................................................... dl/d-na....................................................;
In baza prevederilor art. 151 alin. (2) din Codul Muncii;
In temeiul prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale si a prerogativelor stabilite prin actul constitutiv al societatii,
D E C I D E:
Art.1. Incepand cu data de ........................ dl/dna .......................................... avand functia de ......................................... in cadrul societatii, este rechemat(a) din concediul de odihna, ca urmare a intervenirii unor interese urgente ale unitatii, care reclama prezenta imediata a salariatului/salariatei.
Art.2. SC................. isi asuma obligatia de a suporta toate cheltuielile necesare in vederea revenirii d-lui/d-nei la locul de munca, precum si eventualele prejudicii suferite de acesta/aceasta ca urmare a intreruperii concediului de odihna.
Art.3. Administratorul SC................... va proceda la reprogramarea zilelor de concediu de odihna neefectuate, astfel incat acestea sa poata fi efectuate de dl/dna …………….. pana la finele anului calendaristic.
Art.4. Cu ducerea la indeplinire a prezentei se insarcineaza dl/d-na .......................................................................... si se comunica celui in cauza.
ADMINISTRATOR,
L.S.