Protectia muncii: Implementarea, monitorizarea si stabilirea prioritatilor in cazul riscurilor de incendiu

19 Noiembrie 2012
19 Noiembrie 2012
protectia munciiincendiu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Controlul riscurilor de incendiu reprezinta ansamblul masurilor tehnice si organizatorice destinate mentinerii sau reducerii riscurilor in limitele de acceptabilitate stabilite.

Aceste masuri sunt, in ordinea adoptarii lor, urmatoarele:

1) Stabilirea prioritatilor de actiune, respectiv adoptarea deciziilor referitoare la categoriile de risc asupra carora este prioritar sa se actioneze.

Pentru stabilirea prioritatilor de actiune se vor avea in vedere criteriile utilizate la evaluarea riscurilor de incendiu, respectiv probabilitatea de aparitie si gravitatea consecintelor incendiilor.

2) Implementarea masurilor de control, care se realizeaza, dupa caz, prin:

- asigurarea unei examinari sistematice si calificate a factorilor de risc;

- stabilirea si elaborarea responsabilitatilor, sarcinilor, regulilor, instructiunilor si masurilor privind apararea impotriva incendiilor si aducerea acestora la cunostinta salariatilor, utilizatorilor si persoanelor interesate;

- stabilirea persoanelor cu atributii privind punerea in aplicare a masurilor de aparare impotriva incendiilor;

- asigurarea mijloacelor tehnice de prevenire si stingere a incendiilor, a personalului necesar interventiei si a conditiilor pentru pregatirea acestuia;

- reluarea etapelor de identificare si evaluare a riscului de incendiu la schimbarea conditiilor preliminate;

- actualizarea permanenta a listei cu substantele periculoase utilizate in activitatea de productie.

3) Monitorizarea riscurilor prin elaborarea si implementare a unei strategii coerente de prevenire, limitare si combatere a riscurilor de incendiu. Aceasta strategie va include:

- supravegherea modului de desfasurare a procesului de identificare, evaluare si control al riscurilor,

- analizarea eficientei masurilor intreprinse in raport cu rezultatele obtinute si
- luarea deciziilor care se impun.

NOUTATI din Legislatia muncii

Ati modificat Regulamentul Intern conform noutatilor legislative?


Hotararea Guvernului 970 a  MODIFICAT Regulamentul Intern!

Scapati ACUM de stresul intocmirii Regulamentului Intern!

In lucrarea Regulament Intern. Modele editabile. Legislatie comentata. Studii de caz gasiti modificarile din lege si MODELELE Editabile!

Vezi AICI 10 modele gata redactate de Regulament Intern >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]